Oletko hurahtanut magneettikoruihin?

Mihin auttaa mihin lienee,
ajatusten tien pois vienee.

Avainsanat: magneetti koru

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.10.2011 - 18:06

Työkaverini innokkaana on mainostanut noita magneettikorujen apuja, suurin hyöty niistä taitaa kuitenkin olla kauppiaalla kukkaron täyttäjänä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.10.2011 - 17:50

En ole muutenkaan koruihin kauheasti hurahtanut. Oli ihan uusi tuo mangneetti koru minulle. Täyttyi tutkailla. Minulla on kulta tai hopea koruja ,niistä suurin osa käyttämättömänä.Molempiin ranteisiin isot kultaiset rannerenkaat.Mieheni äiti osti kun täytin 18v.tta ja mieheni osti ja omalle tyttärelleen .Korvakoruja en enään käytä kun reijät umpeutuneet.Epäonnistu nuorena silloin joskus. Oli aina vaivaa niistä.Sitten perintökaluja vaikka kuinka .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 18:15

En ole hurahtanut.En todellakaan usko niihin! Töissä on niistäkin useampi luettelo josta voi tilata
ja näyttääpi niitä kovasti menevän.Kalliitakin ovat.Sitten on vielä eläimillekkin omat mangneettinappinsa ja sellanenkin joka pitäisi vaikuttaa niiden juomaveteen ja sitä kautta erilaisiin vaivoihin
niin koirilla kuin kissoilla.
Tässä joku aika sitten oli työpaikalla esittelijä joka myi patjoja ja tyynyjä.Tyynyissä oli myös mangneetti ja hinta yli 90 euroa! Eräs työkaveri kertoi ostaneensa tyynyn ja alkoi heti sitä käyttää.
Sen jälkeen ei saanut yhtenäkään yönä unta.Oli ottanut kaikki mangneetit irti ja saa taas nukutuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 18:43

Noita on ollut vuosikymmeniä myynnissä ( epämääräisissä postimyyntifirmoissa), aina tehoo kuulemma jos johonkin, ei saa minua ostamaan saati uskomaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 19:38

En ole hurahtanut, mutta sellaisen juuri ostin.Parantaviin vaikutuksiin en sen kummemmin usko.Oli kaunis koru ,magneetti tuli ikään kuin kylkiäisenä mukaan.Pidän teräskoruista ja tämä on sellainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 20:52

En ole hurahtanut. Yritän olla nyt hurahtelematta, sillä Roomasta tuli hankittua muutama pukukoru (ei aitoja).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 21:34

Tuskin tulen hurahtamaankaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 19.10.2011 - 00:27

en hurahda koruihin ollenkaan, saati sitten magneettisellaisiin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 07:46

Onpas jotakin mistä en välitä ja ne ovat juuri mainitsemasi korut. Lapin kultaa pitää minulle olla ja omaa kaivamaa vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 17:52

En ole kuullutkaan ennen sellaisista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.10.2011 - 23:04

Jo muinoin oli mammallani magneettirannekoru. Sanoi sen auttavan kipuihin. Tekisi mieli kokeilla itsekin. Nythän on tullut markkinoille niitä magneettikiviä jotka poistavat kipua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2011 - 14:36

En uskaltaisi niitä pitää, sekoittavat pian sydänrytmit, olen kuullut sanottavan.
Ja kun vikaa jo on ei kannata urheilla.