Edullista pysäköintiä Nykissä?

Blondi menee New Yorkissa pankkiin. Hän haluaa lainata 5000 dollaria lähteäkseen Eurooppaan 2 viikoksi. Pankkivirkailija haluaa jotain lainan vakuudeksi. Niinpä blondi antaa uuden Rolls Roycen avaimet. Auto on parkkeerattu pankin eteen. Pankki hyväksyy vakuuden. Ja virkailijat saavat hyvät naurut: blondi on jättänyt 250 000 dollarin auton pantiksi 5000 dollarin lainasta. Eräs pankin virkailijoista saa tehtäväkseen ajaa auton pankin alapuolella olevaan talliin. Kaksi viikkoa myöhemmin blondi palaa, palauttaa 5000 dollaria ja korot, 15 dollaria 41 senttiä. Pankkivirkailija kertoo, että blondin poissaollessa hänen luottotietonsa selvitettiin ja saatiin tietää, että hän on monimiljönääri. Pankkivirkailija ihmettelee miksi blondi halusi lainata 5000 dollaria. Blondi vastaa: "Missä muualla Nykissä olisin voinut parkkeerata turvallisesti autoni 2 viikoksi ja vain 15 dollarilla ja 41 sentillä?"

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.10.2011 - 12:02

Nää on sitten neuvokasta porukka nää blondit,julkinen salaisuus...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.10.2011 - 12:35

Olen jättänyt ne siinä kylässä keltaisten taksien huoleksi.

Lähteet:
www.ny.com/transportation/taxis/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 14:35

Nyt blondi ei ollut nimensä mukainen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 14:58

Nyt olikin liikkeellä Välkky-Blondi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 14:58

Blondithan luokitellaan yleensä tyhmiksi, joten tämä olikin erilainen blondi kuin yleensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 20:20

Uskon tuohon tarinaan kuin joulupukkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 09:29

Eipä taida nuo blondit niin tyhmiä ollakaan : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.10.2011 - 22:04

Niin että blonditko tyhmiä - eipä siltä vaikuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 21:56

Nyki mikä nyki. Ei kovin lähelle tyki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 18:56

Toi blondi oli ainaskin viisas.