Hyvät napsulaiset,millä mielellä ja ajatuksilla lokakuun loppupuolelle?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.10.2011 - 10:51

Iloisella mielellä koska tiedossa vuorotteluvapaan alkaminen ja muuta mukavaa syksyn päälle. Aion kuulkaas naattia elämästä, arkisista pienistä iloista ja juhlapyhistä, kun ne vuorotyöläisellä ovat olleet aina sitä sun tätä ja enimmäkseen vaan duunia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.10.2011 - 11:02

Hyvillä mielin, etenkin kun viikon päästä alkamassa viikon syysloma, ja siellä odottaa viikon reissu Tallinnaan. Seitsemään vuoteen en ole Tallinassa käynyt, kun sitä ennen meni kymmenisen vuotta niin, että lahden yli tuli mentyä joka toinen kuukausi. Nyt on mielenkiintoista nähdä, miten paljon muutoksia on tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 11:37

No ens alkuun Keisarin satamaan syömään ja kaverini synttäreitä juhlimaan. Loppukuukausi mene kalastellen ja sienestäen mökillä. Siiten nokka kohti Tanskaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 12:07

Iloisella mielellä, lomaviikkoa odotellessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 15:47

Tässähän tämä lokakuu menee, lapsilla syysloma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 16:18

Kunhan ensin päästäis puolimatkan rouviin edes. näin savox sanottuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 17:12

Sekava mieliala...Silmäleikkaus pelottaa , vaikka jokatapauksessa sinne on mentävä.Viitsi sokeana loppuvuosia katsella...
Muutoin asiat mallillaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 18:18

ans kahtoo mitä se kohtalotar tuo eteeni. Odotan rahaa, sulhasta jamuutenkin mukiin menevää elämää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 19:02

Hyvällä mielellä. Viikonloppuna hyvien ystävien luokse Kotkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2011 - 09:19

No kyllä sama mieli säilyy...
Juhlamieltä pukkaa kovinkin, huomenna veljen 40v päiville ja viikon päästä nuorin lapsenlapsi viettää 1v synttäreitään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2011 - 00:15

Hyvillä mielin......
kolmisen viikkoa ja sitten lomamatka edessä!
matkavarvasta jo kovasti menottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 19:04

Hyvillä mielillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.10.2011 - 21:03

Päivä kerrallaan kuten aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 15:44

Pohjoisen reissun jälkeen malttaa näitä kotiseutujakin jonkin aikaa katsella.
Kyllähän se matkajalka vipattaa siihen malliin, että jotain täytyy kehitellä.