Nättejä vaatteita

www.napsu.fi/files/images/F/...girola.jpg
Näistä kuvista saa tosin vain kalpean aavistuksen miten hienoja ne ovat, mutta en arvaa laittaa sellaisia, joissa ihmiset ovat selvästi tunnistettavissa.

Lisätty: 14.10.2011 - 04:35

Näihin pitoihin osallistui miljoona ihmistä. Tuplasti enemmän, mitä Woodstockiin aikoinaan.
www.uusifuengirola.fi/epaper...357646141/ Sivu kuusi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.10.2011 - 05:37

Voi Papiti miten sinulla on siellä silmäruokaa. Erittäin kaunis tuo vasemmanpuoleinen punainen pallomekko.Siellä tuota silmäruokaa löytää jokapaikasta,luulisin.Uskomattomia nuo puvut muutenkin ja naisten hiukset.Täällä ollaan kohta kylmässä pohjolassa ja pimeyttäkin riittämiin.Meillä 4+ välillä oli kuutamoa taas hetkessä vettä heitti.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.10.2011 - 06:28

Oi miten kauniita pukuja. Kylläpä nyt Papitia hymyilyttää tuollaisessa pallomeressä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 07:18

upeita asuja ja osaavat kantaa ne ylväästi! on Sinulla ihasteltavaa ja kuvattavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 07:42

Kauniita vaatteita. Täällä ei voi enää keekoilla vaan täytyy laittaa paksumpaa pomppaa ylle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 08:18

Upeita asuja....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 08:37

Kauniita on asut, mutta kumminkin olis liian pramee mulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 08:37

Hienot hulmuavat helmat. Korkeat korot ja hyvä rynti kruunaavat kaiken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 08:41

Kauniita asuja todellakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 09:17

Asut ovat kauniita, mutta vaativat vartalonkin sen mukaisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 15:31

Ihanan näköisiä asuja :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 17:05

Minulla on tuollainen puku,joka on punainen mustin pilkuin.Hommasin sen Espanjan reissulta joskus muinoin ja se on yksi rakkaimmista aarteistani.Pidin sitä mm.lukion abi juhlissa ja tulin valituksi parhaiten pukeutuneeksi...Siihen musta lierihattu (Andalusiasta hommasin senkin) ja musta ohkaisesta pitsistä tehty hapsullinen hartiahuivi ja viuhka.Väitän olleeni silloin kaunis korkeissa koroissani...Nyt pukuun mahtuminen taitaisi tehdä tiukkaa... ; )

Kiitos Papiti ihanista kuvista !
Voinen aistia sen tunnelman ja sen musiikin, käsien taputuksen ja korkojen kapseen.Kitaran soiton...Sikaarin hajun ja hyvän ruuan tuoksun...Valkosipulia...Sangriaa...Tinto Veranoa...IKÄVÄ! Täällä vaan sataa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2011 - 22:39

Komeita naisia upeissa vetimissä,hienoja kuvia!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.10.2011 - 01:10

Meidän kulttuuristammekin löytyy kauniita asuja. Kansallispuvut ja romaninaisten asut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2011 - 18:57

Oikeanpuolimmainen mekko oli upea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 15:01

Kauniita ovat kantajatkin.