Mikä on raskain työ minkä olet koskaan tehnyt?

Avainsanat: raskas työ

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.10.2011 - 07:16

Varmaan fyysisesti raskainta kouluvuosina ensimmäinen kesätyö Ruotsissa, olin silloin osan kesästä tiskissä, silloin oli todellinen hellekesä ja kuuma tiski painavine tiskikoreineen ja kuumassa keittiössä työskentely oli aika rankaa. Tosin nuorena sitä jaksoi vallan mainiosti, kun oli vielä hyvä työporukka tekemässä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.10.2011 - 22:32

En kyllä tiedä tarkoitatko uraa ja sen aikana vaiko kaikki luettuna mukaan. Sehän olisi siskoni hautaaminen.Muuten rakentaminen mieheni kanssa tai muuten Ura mistä leipä irtosi.Tosi raskasta fyysisti ja psyykkisesti.Voimia vaativaa työtä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 06:05

Oli varmaan siellä nuoruudessa ne maatalon työt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 08:04

Isäni, äitini ja nyt viime kesäällä rakkaan pikkusiskoni Pirkon äkillisen poismenon johdosta tapahtuva siunaustilaisuus.Tmä on nyt niitä henkisen puolen juttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 09:29

Vetää Fiskars 10 auraa ja kahta luupää hevosta takaisin vaolle kun aura oli pompannut kivestä ylös maasta. Savossa oli sen verran kiviset pellot ja minulla keskenkasvuisena vielä vähän sitä massaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 13:39

Kyllä tuo eläinhoitotyö oli joskus todella henkisesti raskas...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 13:54

Ei varsinaisesti työtä mutta raskainta mitä olen tehnyt olen saattaa isäni hautaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 17:34

Olin aikoinaan kesätöissä pesulassa ja se oli silloin raskasta nuoren tytön mielestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 18:11

Kyllä se on tuo leipätyö terveyskeskuksessa joka käy voimille.
Työntekijöitä on aivan liian vähän ja jos itse tai joku muu on sairaana niin ei millään
tahdo saada sijaista.Joskus on pakko jonkun tehdä kaksi vuoroa perätysten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 23:17

Kyllä aikanaan,kun kävin jakamassa varhaislehtiä kerrostaloihin missä ei ollut hissiä..Juosten portaat ylös ja alas lehtinippu kainalossa..
Ei olisi enään kuntoa sellaiseen työhön..oli todella rankkaa..hiki vaan virtasi...oli kyllä hyvää kuntoilua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 00:26

Tarkemmin ajatellen en ole koskaan kovin kepeissä töissä ollutkaan. Henkisesti raskain on tämä nykyinen ja fyysisesti raskain on ollut kesämökkitontin raivaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2011 - 12:27

Raskainta työtä mitä olen tehnyt on metsäistutus.Siinä tienaa todella hyvin!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 09:12

En muista tehneeni mitään fyysisesti kovin rakasta työtä. Opiekeluaikoinani olin kesätöissä Ruotsissa ja työpäivä oli joskus aika pitkä. Kivaa se oli, työ oli ihmisten parissa ja nuorena jaksaa.
Kansainvälisessä ilmapiirissä sai käytännön kosketuksen eri kieliin ja se on pääomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 11:11

moi !

jos raskain työ olisi ollut,43 lattia paneeli nippua, 22,2 kg / per nippu .

kuudenteen kerrokseen kierre portaita.
siihen loppu työ elämä kun välilevy repes,leikkaus epäonnistu.

Mut mieli virkeenä vaik ailaa on 12 vuotta jo .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2011 - 17:43

Metallialalla työsketelin vuoden verran ja se oli raskasta työtä ja nostamista.Tein metallisia grillejä ja muuta metallialan työtä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 02:39

Nyt näin äkkiseltään en osaa vastata mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2011 - 18:56

haudannut kummipoikani

mitä tulee fyysiseen raskauteen niin kaikista on kolotukset parantuneet eli vaikea sanoa.