Kenestä olet kiitollinen?

Jokaisen kohdalle on varmasti tullut ihminen, jonka kohdalla laittaa kiittimet ristiin ja kiittää.

Avainsanat: kiitollisuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.10.2011 - 09:00

Taitaapi olla Anja Eerikäiselle johon tutustuin työn kautta, ensin meni puoli vuotta tapellen mutta kun pistin vastaan niin siitä alkoi sydän ystävyys Anjan hamaan loppuun asti..
Hän opetti minulle tuon maalaisjärjen ja opetti minusta itsevarman ihmisen... enää ei kukaan nenälleni hypi..
Kiitos Anjan!

Kysyjän kommentti

Kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.09.2011 - 23:26

Ei mitään hajua.Luulin, että tämä on helppo, mutta e -hei...En todellakaan tiedä!
Mielestäni ihminen itse on se, joka vaikuttaa kaikista eniten omaan elämäänsä...
Tämä ON vaikea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 00:56

Idalle nettiystävälle kirjailen näin,
en ole koskaan yksin ja allapäin.

Jos rakkauden omistaa,
sen toisilta voi piilottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 08:27

Maan korvessa kulvi ihmisen tie, hänt ihana enkeli kotihin vie. Niin pitkä on matka ei kotia näy, niin ihana enkeli vierellä käy.
Niin paljosta olen kiitollinen.Sanoiksi sitä ei voi pukea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 08:32

Kyllä kerran elämässäni silloin vaikeina vuosina kohtasin "enkelin". Hän auttoi minua ja siitä olen vieläkin kiitollinen. En tiedä missä hän on ja tapasin hänet vain kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 10:25

Hyvä sydänystäväni :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 10:39

Miehestäni ja lapsestani.Ystävästä ei kannata.Ne pettää tosipaikan tullen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 12:27

Onnea ei voi ottaa puusta eikä hakea kuusta. Onni on sydämessä ihmisen, onnesta mielen saa iloisen. Olen kiitollinen kaikista läheisistä ihmisistä, myöskin ystävistä. Kyllä hyvään ystävään voi luottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 17:03

Kun yö varjollaan peittää maan mustaan
syttyvät tähdet taivaan samettipintaan.
Kuin haukansiivin kepein lentää mieleni ylitse taivaan kirkkauden
kauas yli tähtimeren.
Kauas, minne sieluni kaipaa.
Tähdenlennot silmissäni tanssien,
kuulen äänet hiljaisuuden.
Haukansiipeni tähtiä hipoen, lennän taakse tähtien.
Korkeammalle.
Korkeammalle!
Kohti täysikuuta.
Mutta siipeni eivät kanna.
Lennä kanssani, auta minua.
Kun olet tukeni, minä tiedän.
En ole koskaan yksin..>

Olen kaikista rakkaimmistani ja ystävistäni kiitollinen ja
siitä, että minulla on koti ja lämmin vuode johon illalla saan mennä.
Suurin kiitos Taivaan Isälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 18:52

Koko suvustani olen kiitollinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 20:23

Paljon on aihetta lapsella kiittää.
Jumalan lahjoja kaikille riittää..
Jokainen päivä on aamusta varhain
Jumalan armoa lahjoista parhain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 23:08

Äidistäni olen kiitollinen. Tapasimme viimeksi eilen, ja teimme taas hyvästejä. Lähden pois joksikin aikaa, ja sillä välillä voi taas sattua ihan mitä tahansa...elämä on lyhyt aika, olkaamme kiitollisia joka hetkestä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 11:34

Lapsestani joka on elämäni suurin ja kallein lahja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 22:13

Kyllä olen kiitollinen vanhemmilleni,kun aikanaan ovat saaneet minut maailmaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 23:41

Voisin tituleerata itseäni onnelliseksi, sillä kohdalleni on tullut lukuisa joukko ihmisiä, joiden olemassaolosta olen kiitollinen elämälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 18:49

Olen kiitollinen hyvin monelle ihmiselle. Ihania ihmisiä on paljon.