Oletko kurkannut pimeelle taivaalle.

Tosi pimeetä tulee pian .Tähtien kirjoa ja kova tuuli ,että kohina käy.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.10.2011 - 23:36

Viikonloppuna mökin terassilla makuupussin lämmöstä tuijottelin tähtiä sysimustalla taivaalla. Upeaa!

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.Kannattaa katsella.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 30.09.2011 - 22:09

Äsken juuri kävin terassilla. Synkkä on syksyinen yö. Tässä vaiheessa sitä jo kaipaa lunta valaisemaan maisemia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 22:16

Kyllä katselin taivasta äskettäin..syksyisen näköinen ja kova tuuli..
Oli ihan uskomattoman lämmin kesäpäivä tänään..nyt on kyllä syksyn tuntua,kun ilta koitti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 23:04

Kaunis tähtinen taivas, mutta tuulessa ei viitsi pitkään tuijotella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 00:51

Kesäkolmio on häipynyt teille tietämättömille.
Vaan Lyyran vega vilkuttelee pappalle, että on kotiinlähdön aika.
Tavataan mökkimaisemissa, jos luoja suo. Ainakin vuonna 2012.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 08:35

Aina silloin tällöin. Juuri nyt aurinko hymyilee sieltä. Öistä taivasta on vaan niin vaikeaa katsella, kun olen iltauninen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 09:10

Silloin tällöin tulee katseltua parvekkeella.. hienoahan on tuo tähtitaivas...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 10:20

Anna mulle tähtitaivas, anna valo pimeään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 17:11

Taivas on sininen ja valkoinen ja tähtösiä täynnä, niin on sykkivä sydämeni ajatuksia vailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 23:03

Pimeä tulee liian aikaisin, näin kesän jäljiltä tuntuu ikävälle.