Tekeekö tuollaisella korkkiruuvilla mitään?

www.youtube.com/watch?NR=1&a...t0lSP3t6U4

Lisätty: 28.09.2011 - 17:44

Elävästä elämästä kuvasin tämänkin:
www.aijaa.com/v.php?i=002827670795.jpg
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/40291
Kaupungin lapset ei näitä nääkkään.

Avainsanat: kunnon hommia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.09.2011 - 15:25

Nää eläinseksipätkät on aika outoa ajanvietettä ...Makunsa kullakin...
Mutta hyväähän sika uunissa paistettuna on.

Lisätty: 28.09.2011 - 18:19

Jumppis ei sitten näe minkäänlaista sävyeroa lapsen (olkoonkin vaikka eläin) tekemisessä tai syntymisessä? Just...Niin ja joo.Oon vetäny monta vasikkaa niin hiehosta, kuin lehmästäkin ulos...Ja muitakin elukoita syntymisessä avustanut.Enkä näe siinä minkäänlaista seksiä.Elämää vain...

Kysyjän kommentti

Ja minä poikasena emakkoa karjun tykönä käyttänyt. Uroksella vaan oli outo kalu silloinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.09.2011 - 14:28

On sinullakin sivustot mitä katselet, eläimien persreikiä, on taso huonontumassa täälläkin ja minä en sitä aiheuttanut ole tällä kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 14:33

BALLS ON FIRE!Jep,aikamoista ajan kulua sulla,nyt nouset persuksiltas ja liikkumaan,uutisissa toitotetaan istumisesta nimenomaan suomalaisten,perät leviää ja ummetus vaivaa...jäkätijää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 14:48

On kuin ruotsalaisten karaoke hommat.

Oke selkään ja Kara perään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 14:50

No näin juuri...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 14:59

Onko koolla väliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 16:54

Onkohan nämä videot ihan sopivia näille sivustoille??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 17:31

No comments.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 18:10

Äklöttää, onko joku jäänyt iloista paitsi, en pidä näistä tälläisistä napsukuvista katseltavaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 23:10

Kovat oli sialla halut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 23:24

Ei millään pahalla jumppis, mutta katteles välillä muutakin kuin noita lähettämäsi kaltaisia tiesikkasivuja. Tuijota vaikka ikkunasta pihalle tovi toisensa perään , tai vielä mieluummin mene ulos ja kävele muutama tunti katuja ja tiiraile siellä eteen tulevia näkyjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 10:36

Taidan nyt jättää arvostelematta...
Mut koollahan ei ol kumminkaan väliä, vai onko?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 23:23

Mä en viitsinyt katsellakkaan mitään häveliäisyyksiä,Oli arvostelu siksi kovaa. Säästin itseäni.
Kiitos toisille,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 12:19

Höh, tuskin tekee.