Miten pitkä matka noin suunnilleen on Stadista Susirajan taakse?

Kategoria kotimaan matkailu sopii tähän hyvin.

Lisätty: 28.09.2011 - 20:07

Vastaan, jos vaikka joku vielä sivulle eksyisi.
www.dlc.fi/~frank/huumori/susiraja.htm

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.09.2011 - 15:23

Muutama poronkusema.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 28.09.2011 - 01:04

jos susiraja on korsossa, niin puolen tunnin ajo ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 05:55

Riippuu mistä ylitys tapahtuu. Itse ajatuksissani menisin tuolta etelä tai pohjoiskarjalaa.Jos Vetokorskin kautta menisin veikkaan noi 300km.Siitä voi laskea tunnin määrän. Riippuu taasen meneekö omalla autolla , jos polkupyörällä ,niin siihen kuluukin paljon aikaa.Varaisin aikaa noin 4tuntia.Riippuu siitä mistä se roikkuu. On montakin tekijäää matkan varrella.Jos vaikka tulli pysäyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 07:05

Pietariin alle 500km,jos menet Vaalimaan rajaaseman kautta,Viipuriin on matkaa meiltä alle sata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 08:24

Meiltä ei niin pitkälti kuin kehä III:n paremmalta puolen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 09:29

Kaikki suurkaupungin sudet on kehä lll sisäpuolella! Jos joku pääsee karkuun niin heti palautetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 09:58

Kerrankin samaa mieltä jumppiksen kanssa. Jos kerran olemme samasta Aadamista luotu,olemme samoja
susia kaikki. asuimmepa missä tahansa. En käsitä tuota susiraja vetäisyä ollenkaan.
Kyllä ne ihmiset ovat kesä III sisäpuolella aivan samanlaisia vintiöitä kun me ulkopuolella olevat.
asuon yli 30 vuotta sen kuvitekllun susirajan sisäpuolella ja olen onnellisempi nyt kun olen sen
ulkopuolella. Matkaa en mittaa, koska kaikki me kuulumme samaan sakkiin.
Ei siellä susirajan sisäpuolella olo aina niin leppoista ole, että sillä viitsii omaa arvoaan nostaa.
Tämä minun mielipiteeni, eikä kohdistu kehenkään erikseen, mutta kun sana oli vapaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 10:09

Susirajan mansikkamaa sijaitsee Helsingin Östersundomissa aivan Kehä III:n
lähellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 12:01

En tiedä mitä tuolla on tarkoitettu ,kun sanonta on keksitty, mutta susiraja sopii tuonne Rovaniemen seuduille hyvin. Tai sitten Etelä-Karjalaan , Venäjän raja siellä on susiraja, Sieltähän niitä susia on Suomeen tullut, nelijalkaisia ja muitakin.
Asuinpaikastamme runsas neljä tuntia autolla, silloin ollaan itäisellä susirajalla. Rajan ylitystä ei toki voi silloinkaan tehdä, käy huonosti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 13:01

Täällä yksi kouvostoliittolainen.Tiedä sitten, missä se susiraja milloinkin liikkuu...Sen kuitee sanon, että en halua laittaa ihmisiä lopkeroihin ainakaan asuinpaikan mukaan, saatikka minkään muun...Kaikki ollaan täällä yhtä viisaita, tai tyhmiä ....
Asuuko Hesassa enää kuinka paljon ns. alkuperäiskansaa ? Eikö joka toinen olekin jo muualta tullut?
Minä en tule, kun korkeintaan käymään...Ja silloinkin sinne lentoasemalle, että pääsen pian pois : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 13:34

Taitaa suurin osa ihmissusista asustaa kehä kolmosen sisäpuolella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 14:38

Tarkka matka on 16 km, sillä asun just susirajan sisäpuolella, eli kehä III on rajana :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 20:48

stadilaisten mielestä se raja alkaa ku kehä III on ohitettu................zorry mut näin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.09.2011 - 23:44

Noin suunnilleen yhtä pitkä kuin susirajalta stadiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 12:07

En kyllä tiedä.