Mikä ärsyttää ja ilostuttaa facebookissa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 24.09.2011 - 02:03

en ymmärrä tuota tykkäämishommaa, enkä noita kaikenlaisia sovelluksia jotka haluavat ottaa käyttöön henkilökohtaiset tiedot, mukava sen sijaan on vaihtaa ajatuksia kavereiden kanssa, varsinkin jos ei ole nähty pitkään aikaan ;)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.09.2011 - 19:59

Joskus ärsyttää tietyt fb-kaverit, jotka tuntuvat raportoivan ihan kaikki asiansa monta kertaa päivässä. No, onneksi sielläkään ei ole pakko kaikkea lukea. Eniten on ilahduttanut vanhojen koulu-, opiskelu- ja työkavereiden löytyminen sitä kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 20:09

Sieltä näen kaukana asuvan lapsenlapseni perheen kuvia, niin koto-, kuin ulkomailtakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 20:30

Ärsyttää nyt nuo heidän muuttuminen, tänään oli opettelua miten sieltä löydän mitä haluan...
muuten ei pahaa sanomista, liikaa vaan uudistetaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 20:46

Ei mikään ilahduta eikä myöskään ärsytä, koska en ole facebookissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 21:25

Olen todella harvoin facebookissa..Ei mikään ärsytä..mutta kiva välillä keskustella kavereiden kanssa...se ilahduttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 13:08

Joskus on ärsyttänyt erään henkilön valtavan suuret määrät valokuvia, jotka tukkivat koko FB:n. Laitoin henkilölle kiellon julkaista valokuvia omassa FB:ssa, joten nyt on ollut rauhallista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 16:50

En käy siellä kirjoittelemassa. Olen vannoutunut napsulainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.09.2011 - 19:28

En kommentoi. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 19:57

Liikaa uudistuksia. Muuten hyvä. En ymmärrä miksi ihmeessä pitää joidenkin raportoida koko kansalle joka käänne ja liike, itellä ei tulisi mieleenkään. Olen facebookissa, mutta varauksella siihen suhtaudun.