Onko kukaan istuttanut jo ensi kevään kukkaloistoa? Siis tulppaaneja, narsisseja yms.

Lisätty: 21.09.2011 - 14:32

Kokemuksista (myyrät) viisastuneena istutan taas kukkasipulit astioihin ja vien kellariin odottamaan ensi kevättä.

Avainsanat: sipuli kukka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 23.09.2011 - 19:33

Joka puolella on niin märkää, etten taida laittaa sipuleita mätänemään maahan.

Kysyjän kommentti

Kiitokset vastauksistanne. Tosiaankin maa on märkää joten en ole minäkään istuttanut vielä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.09.2011 - 11:22

Kyllä minä olen muutama sata taas lisännyt kevätkukkien sipuleita, ja lisääkin vielä laitan, on vähän hakemisen vaivaa kun haen erikoisia värejä tulppaaniin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 11:51

Laittaisin kyllä, mutta kun se menee sitten taas siihen, että meinaapi mennä överiksi koko homma.Tarttee tehdä yksi penkki lisää, että kaikki mahtuu...jne...Ja jos näin tekee vuodesta toiseen, ei pihani enää olekaan se helppohoitoinen....
Vältän siis kukkakauppoja tähän aikaan vuodesta : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 12:30

Eipä ole tullut istutettua, mutta mihin siksi tuo pulma.. ei onnistu parvekkeelle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 13:02

Eipä ole tullut tehtyä, terassille hankin sitten taas keväällä kauppiaalta kukat ruukkuihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 13:09

Kuten varmasti moni napsulainen jo tietääkin olemme hävittäneet viime kesänä ukkokokultani kanssa suurimman osan kukkapenkeistämme ja laittaneet niiden tilalle pihaamme havuistuksia sekä kiviasetelmia. Tästä syystä en ole istutellut tänä syksynä ainuttakaan sipulikasvia, en vaikka ne kovasti kauniita ovatkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 13:16

Eipä ole tullut osteltua. Pitäisi vähän jakaa noita perennoja ja laittaa yksi rinne kuntoon. Kuumalla kärräsin kottareilla maainesta että hiki tippu. Siihen se sitten jäi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 15:27

En ole istuttanut, odotan että suuri Luoja hoitaa homman puolestani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 19:16

En istuta, vaan ostan uudet kukkaset ensi kesänä parvekkeelle :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 19:37

En istuta kukkasipuleita,kun ei ole pihaa mihin istuttaa mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 16:02

Muut hoitaa ja minä katselen sujuvasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 14:33

En ole, koska myymme keväällä nykyisen asuntomme ja uuden tontille ei vielä voi mitään istutella.