Joko olette suunnitelleet lomamatkaa ulkomaille ja minne?

Pysyn visusti kotimaisemissa koko vuoden ja talven.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.09.2011 - 17:00

Lokakuussa pohjoiseen ja tammikuussa etelään. Väliajoilla milloin missäkin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.09.2011 - 14:53

Joo jokapäivä ukoilmaan ei ulkomaille. Siitä pidä kun menen pihalle ulos ilmaa nuuskiin.,Se tekee ihmeitä kropalle.Täällä on muutenkin kaikki vuodenajat niin kaunista ja puhdasta.Olen tässä maassa syntynyt ja tätä haluun sydämeni kyllyydestä .Niin kauan kun itse jaksan.
Ihan totta ei tee mieli, en ole reissu nainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 16:37

Juuri kotiuduin Viru Estland. Eihän sitä heti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 16:41

Kyllä sitä jo viikonlopulla katsastimme ensikesän matkoja, mutta seurataan tilannetta vielä ei mitään päätetty että minne mennään....

Lisätty: 20.09.2011 - 20:11

tyttäret haluavat meidät heidän kanssa Thaimaaseen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 16:56

Nyt ei ole ulkomaan reissuja suunnitelmissa, mutta eihän sitä koskaan tiedä, milloin matkakuume seuraavan kerran iskee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 17:56

Vuoden vaihde ja kaksi viikkoa olisi lomaa...Takisi NIIN mieleni lähteä jonnekin...Vaikka edellisistä reissuista vähän liian vähän aikaa jäljellä...Mutta mutta...Kun se menojalka vipattaa etelän suuntaan, niin minkäs teet.... :) Teneriffa ehkä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 17:59

No eipä sitä taida tulla mentyä etelään eikä pohjoiseen, ollaan keskellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 19:26

Kuukauden päästä lähden viikoksi Tallinnaan, kevättalvella lomapäiviä vielä parin viikon verran, silloin kenties Intiaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 21:18

En ole lomamatkaa suunnitellut, jos jonnekin lähden, niin teen sen nopeasti äkkilähdöllä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 21:29

Seuraava reissu taitaa olla keväällä..Kristiina katariinan kanssa Karibian risteily..Ystäväni on laivalla töissä ja mahdollista päästä ilmaiselle 2:den viikon risteilylle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 00:34

Kuukauden päästä mennään Tanskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 06:53

Lomamatka pohjanmaalle suunnitteilla. Vähän vielä uupuu matkakassasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 07:34

Aina suunnitelmissa on jotain ja sen näkee, kun vuodenvaihteen yli päästään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 08:58

Muutaman päivän kaupunkilomanen tuli ostetuksi eilen eli lokakuun piristettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 11:47

no tota noin ainahan lomamatka on mielessä. paikka saas nährä .en oo päättäny,mut ulkomaille
kotomaa kallis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 16:05

Matka jo varattu marraskuulle, 2 vk:a Punaisenmeren rannalla.Lähes joka vuosi jossain on oltu,
kerran vuodessa.Miehen sisko sanoi meille aikoinaan, että kun kerran menette, niin menette joka
vuosi ja niin siinä käytiin ! Matkakärpänen on purrut reilusti !
Kesäloma alkoi jo toukokuun lopulla, joten kyllä nyt jo kaipaakin seuraavaa lomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 19:18

Palasin eilen reissusta, joten tällä hetkellä oma koti kullan kallis. Seuraava matka joulu- tai tammikuussa ja eiköhän se suuntaudu jälleen Kanarialle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2011 - 17:32

matka on jo tiedossa ja varattukin - mutta ei sitä ulkomaille asti tarvitse lähteä. kotosuomessa on niiiiin paljon nähtävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 23:43

On suunnitteilla - Aasiaan.