Kuinka moni tykkää facebookista?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.09.2011 - 00:27

Olen mukana, mutta "taiteilija nimelläni"......tai oikeastaan kahdella, sillä jos liityit facebookkiin omalla nimelläsi et koskaan voi erota siitä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.09.2011 - 12:22

En varsinaisesti tykkää, mutta kyllä sillä muutamia tärkeitä juttuja on tullut hoideltua.
Voi sillä toki vaikka kutsua lapsensa toisesta huoneesta syömään. =D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 12:42

Tai neuvotella naapurin kanssa tarjonnasta grillibileissä!Aika nopea konsti viestitellä,kuvia kavereiden matkoista on kiva katsella yms.Harmiton sivusto,kun itse luo raamit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 13:46

On ole rekisteröitynyt, joten ei mitään käsitystä tykkäisinkö vai en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 16:02

En ole naamakirjassa enkä taida mennäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 16:51

Käyn naamakirjassa päivittäin ihan niinkuin Napsussakin..
Ei oi sanoa tykkäänkö mutta siellä saa kirjoitella todella vanhoille ystävillekin vuosikymmenten takaa, ja olla heihin yhteydessä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 16:57

Kirjautunut olen, mutta en aktiivinen käyttäjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 17:00

Onhan siellä kiva käydä välillä kurkistamassa, mitä kaverit kirjoitelleet. Omia tilapäivityksiä en harrasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 17:54

Joskus käyn siellä katsomassa mitä ystävät puuhailevat, en mitenkään erikoisesti fb tykkää, sivusto toisten joukossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 18:12

Hyvät ja huonot puolet, ei mitään harmiakaan ole ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 21:09

Jeps :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 11:12

Minä tykkään. Muutama harva ystävä siellä ja jälkikasvu seuralaisineen. Kiva tietää missä mennään ja mitä tehdään. Päivittäin katselen ja viestittelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 23:40

Niin paljon, etten ole välittänyt moiseen liittyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 18:36

eipä sen kanssa voi elää mutta ei kyllä ilmankaan -sosiaalisen median kasvatti