Suositeltava kohde Euroopassa syyslomalle? Kaivattaisiin edelleen sitä lämpöä, vaan ei pitkiä lentoja.

Eli läheltä, lämpöä ja aurinkoa. Hyvää ruokaa ja renotutumista. Kulttuuri plussaa, mutta kaupunkilomalle ei tällä kertaa olla lähdössä.

Avainsanat: matka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Muut vastaukset

Vastattu: 18.09.2011 - 20:50

www.finnmatkat.fi/lomakohde/...alvi-11-12

miten olisi tämä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 22:06

Kreeta, siellä Platanias, Agia Marina tai Hania. Nyt edullisia matkoja tarjolla.

Lisätty: 21.09.2011 - 16:50

Toinen vaihtoehto niinkuin joku muukin mainitsi; Eilat. Takuuvarmasti lämmintä ja kulttuuria. Siisti ja hyvää ruokaa. Ei kylläkään ihan halvimmasta päästä ole tämä ehdotus mutta hintansa arvoinen ehdottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 01:54

Fuengirola ja siellä Gardenia Park hotelli.
On hieman sivussa, kahden kaupungin välissä ja kuitenkin hyvien yhteyksien äärellä. Voi vaikka kävellä kumpaankin tai hypätä junaan ja pistäytyä Malagan museoissa.
Ruoka on hyvää, mutta ei varsinaisesti kasvissyöjille.

Toinen paikka voisi olla Eilat. Pieni kaupunki ja ehkä varmin lämpö. Kulttuuria on tuhansien vuosien takaa, tosin retket ovat pitkiä. Ei se ole edes Euroopassa, mutta kyllä tunnin, parin pidemmän lennon kestää, sillä minusta Israel on ainakin "kerran elämässä" paikka juuri tuon kulttuurin ansiosta. Hieman erilainen muutenkin, jos ei ole aiemmin käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 08:44

Joo, Kreetalla sitä riittää vielä lokakuussakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 09:37

Kreeta, Rhodos...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 12:19

Kaupunkilomia lämpöön olisin tiennyt ehdottaa mutta kun ei käy, en osaa sanoa mitään "rantarysää", ehkä Portugalin Albufeira tai Praia da Rocha, ne tulee mieleen parhaimpina vaihtoehtoina. Kreetan Paleochora ? Rodokselle voi myös mennä vielä lokakuussa mikäli paikkoja löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 19:58

Kreikkaan tai Teneriffalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 22:52

Bulgaria on edullinen ja lapsiystävällinen paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 07:49

Fuengirolaan.