Tämä mies varmisi, että "pikku vaimo" ei karkaa hihulien mukaan!

www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...4_ul.shtml

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 21:54

Sekopäitä riittää, pitäisi tuupata panta ukkelin jalkovälissä riippuvan kaulaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.09.2011 - 11:14

Lunnaita taisi pankkiiri olla vailla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 12:38

Kas kun ei samantien väsännyt siveysvyötä ja siihen tuota pommia?

Lisätty: 17.09.2011 - 01:49

En ensin lukenut uutisesta kuin otsikon. 18-vuotias pikkuvaimo?
Oli viettänyt aikaansa kirjastossa ja viinakaupassa, sekä ostanut pesäpallomailan amerikassa?
Äijässä on mista myös pedofiilin vikaa, kun sekaantuu itseään kolme kertaa nuorempaan, vaikka vain kiristyksen takia.
news.ninemsn.com.au/national...-bomb-hoax
Onneksi Amerikassa annetaan kunnon tuomiota, kolmesataa vuotta ja silleen, että on sitten lopussa varaa tuumia jopa ehdonalaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 13:01

Papiti vei sanat suustani---pankkiiri oli fyffee paitsi.Kuinka se on mahdollista??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 13:04

Aika ukko.Ei muuta voi todeta. Mielipuolen tekosia. Jos suosiolla niin väkisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 14:04

Pankkiirille iski rahapula...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 14:17

Sairasta menoa, kaikkea sitä voi sairas ihminen keksiä :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 15:26

No huh huh, järki hoi älä jätä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 15:46

Ahneus saanee tässäkin tapauksessa huonon lopun, toivottavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 18:10

Näin siellä suuressa "viisaassa" ameriikassa...Eihän oteta tuostakaan meille mallia eihän?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 19:47

Hullu mies!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 22:22

Kyllä tekee molemmille hyvää antaa sen pikkuvaimon välillä vähän karkailla... kokemukaen syvällä rintaäänellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 08:21

Matula taitaa osua oikeaan, lieneekö kokemusta. Mutta luusin kun osaa niin hyvin sanoa ja tullut hyvälle
mielelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 13:18

Mies pitäisi viedä saunan taakse ja vähän opettaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 08:55

Moni nainen on rengastettu nimettömään kuin muuttolintu.

Kaulapantajuttu pommeineen on aivan käsittämätön asia. Yäk!