Hyvää yötä,olin varmaan ainoa varhaisaamun napsuttelija täällä,kun oli niin hiljaista.Pirteänä uuten aamuun ja päivään...

Hyvää aamua ja syyspäivää jokaiselle napsulle!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.09.2011 - 10:46

Huomen koitti ja napsuttelun aika koitti. Ei hassumpaa puuhastelua näin syyspäivän ratoksi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.09.2011 - 06:14

Hyvää huomenta annuliini. Taidan olla sitten ensimmäinen viestisi vastaanottaja tänä aamuna.
Syyspäivän seesteyttä jokaiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 06:42

Huomenta Annuliini, minä olen sitten toinen aamuvirkku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 06:49

Hyvää huomenta, minä olen sitten kolmas aamuvirkku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 07:40

Huomenia sinulle. Olin kyllä hereillä jo kuudelta tänä aamuna, mutta nyt vasta aukaisin tietokoneen. Join aamukahvia kaikessa rauhassa ja selkottelin muutamia papereita lähetyskuntoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 08:43

Olen herännyt klo 6, kävin koiran kanssa lenkillä. Sää on erittäin syksyinen ja sateinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 09:13

Huomenta, aamun toiset kahvit juotu ja kohta painaa päälle muut askareet, sadesäähän tästä lähden työmatkaa tekemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 09:54

huomentapäivää. hieno syyssää, eikä vielä onneksi säätiedotuksen saderintama ole tänne saakka ehtinyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 11:10

Huomenta tai jo hyvää päivää, tässä on ollut niin paljon muuta netissä tehtävää että ehdin nyt vasta napsuilla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 18:26

Aamut ovat jo pimeämpiä.Mutta kyllä sitä sängyssä tuolloin oltiin. vielä.Kivaa päivänjatkoa sinulle sinne jonnekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 18:57

Aamuvikku olet annuliini! Minulla kännykkäpiippaa herätystä klo 6.45.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 22:04

Olit tänään todella aamuvirkku..