Kuinka moni teistä on uskollinen ja vannoitunut napsulainen?

Itse aion mukana pysyä uskollisesti,kun olen näin hyvän keskustelupalstan löytänyt.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.09.2011 - 18:28

Koskaan varmuuttahan ei tiedä oli asia mikä tahansa. Voit sattua yllätyksiä,Mutta kiva paikka ja parhaat toverit täällä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.09.2011 - 06:20

Jaa, sanoisinko en ole vannoutunut enkä ehkä uskollinenkaan napsulle. Se vie aikaani tuhottomasti.
Vaikka elökeläisellä sitä onkin.
On hyvä tietopankki, kuulumis-, ja kaveruusjuttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 07:07

En minä mikään uskollinen ole enkä vannoutunut vaikka paljon täällä olen, lähinnä on minulle ajantappoa tämä sivusto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 07:45

Vannoa ei voi mitään, mutta aika kauan olen napsussa roikkunut ja viihtynyt suurimmaksi osaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 08:39

En voi vannoa, että täällä lopunikääni olisin, mutta tällä hetkellä napsuttelu sopii elämääni hyvin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 08:45

En vanno mitään ja yks kaunispäivä voin lopettaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 09:07

En vannoutunut enkä uskollinen, välillä tulee vierailtua, sitten taas pitempiäkin taukoja, kaikki on ajasta kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 09:40

eihän tämä varsinaisesti ole keskustelupalsta, mutta on mahdollista esittää toiselle napsulaiselle, kaverille, ystävälle henkilökohtaisia kysymyksiä suoraan ja kirjoitella henkilökohtaisesti.
enemmän lie matkailusivusto ja matkavinkkejä ym aiheita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 10:44

Tuo asia on vaikea määritellä. Itse napsuttelen silloin kun aika siihen riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 11:53

Koskaan ei tiedä mitä maailmassa tapahtuu... joten vannoa en voi..
Mutta nykyään täällä olen ja näköjään pysyn...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 12:37

MIkä tästä tekee "keskustelupalstan"????Kysymyksiä ja vastauksia...napsuttelen siinä kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 18:59

En nyt uskollinen enkä vannoutunut, mutta aika säännöllisesti napsuileva olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 22:11

Olen aika pitkään ollut napsussa mukana..ja meinaan jatkaa edelleen.On ihan mukava paikka..kysellä ja vastailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 09:18

En ole mitenkään vannoutunut tänne tai täällä olemaan. nykyisin aika vähän täällä vierailen. Koska syy sihen on että naspu ei tunnu enää sellaiselta paikalta missä ennen viihdyin pitkäänkin. no jos se ei ketään haittaisi vaikka voi välillä viedä aikaa kun taas täällä käyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 06:51

Remmissa ollaan.