Tunnistatkos tästä itsesi?

Minä kyllä myönnän...

Tärkeää elämässä on nöyryys ja intohimo.
Minkä teetkin, tee takapuoli savuten,
syöksy siihen suorin vartaloin,
kahdella kierteellä,
koska vain siten lunastat itsekunnioituksesi.
Ja jos kaadut, nouse ylös,
pane heftaa polveen ja etene taas.
Jos kaadut aina vain,
ajattele, että kukaan ei kaadu
niin komeasti kuin minä,
niin suoraan mahalleen ja näköalapaikalle.
Sillä autuaita ovat ne,
jotka osaavat nauraa itselleen,
koska heiltä ei tule hupia puuttumaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.09.2011 - 15:14

Totuus on pienessä sinapinsiemenessäkin.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille..
Todella totuus löytyy useankin hauskan tekstin alta..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.09.2011 - 21:12

No en nyt kyllä aivan noin onneton ole. Nöyrä olen kyllä, mutta sen intohimon kanssa on aina vain vähän niin ja näin. Suunnittelen kyllä kaikenlaista, mutta suurin osa niistä jää kuitenkin toteuttamatta, Mutta tänään olen aloittanut yhden ikuisuusprojektin: maalasin puolet eteisen lattiasta. Huomenna aamulla ennen töihin lähtöä maalaan tyhjät kohdat ja töiden jälkeen loput. Ovat sitten illalla kuivia. Viikolla ehdin sitten vielä maalata muutaman uuden kerroksen. Kivaa, kun saa jotain remonttia tehdyksi kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 21:31

Täytynee myöntää, että paljon löytyy tuttua tekstistäsi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 22:11

Ei ihan vastaa meikäläistä...Harkitsen kuitenkin jonkin aikaa, ennenkuin teen.Ja jos menee...no peffalleen...harkitsen todennäköisesti taktiikan uudelleen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 22:40

Minun mottoni on: Et elämästä selviä hengissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 00:09

Motto: Rinta rottingilla kohti uusia nöyryytyksiä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 10:39

Ei niin pientä tarinaa, ettei totuus piileskelisi joukossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 13:30

Sehän vasta tärkeää onkin. Se nöyryys ja intohimo. Pitää paikkaansa.Pierut perästä kuuluu, yhellä sun toisella.Komea ryhti pitää olla sehän selväkin.Ei tän ikäisenä enään mitään kierteellä tehdä.Kyllä ylös pitää päästä jos nurin menee.Ei itsku auta markkinoilla heftaa käytetään jos on tarvis.Joskus on kysyttävä mikä vippaa nurin, lääkäriltä.Ei sekään vakavaa, joten antaa mennä vaan.Jotka parhaiten nauraa ne itselleen nauraa.
Eiköhän siitä selvinnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 18:56

Paljon löytyy itseäni tuosta tekstistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 07:03

Älä koskaan kadu tekemääsi, kadu tekemättä jäänyttä.