Tallinnan loman ohjelmaa, mitä Napsulaiset suosittelevat viikon ohjelmaksi?

Olen reissannut Tallinnassa vuosina 1993-2004 lähes joka toinen kuukausi, tuon jälkeen seitsemään vuoteen en ole Tallinnassa käynyt. Nyt on viikon loma varattu lokakuussa, hotelli Tallinnassa varattu, samoin liput Estoniaan varattu ja tarkoitus käydä myös Neitsitornissa hehkuviinillä, kaikki muu on auki, mitä Tallinnan tuoreena kävijänä suosittelet viikko-ohjelmaani?

Avainsanat: tallinna matkailu ohjelma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.09.2011 - 12:02

Kumu ja Kadrioga. Itse en ole käynyt noissa mutta jos menisin, niin ilman muuta noihin paikkoihin.
Viikkoa ei ehkä jaksa trampata vanhankaupungin kujilla mutta jos saa ostettua retken johonkin Viron kartanoista, se varmaan kannattaa.
Tallinnasta löytyy vihkonen Tallinn In Your Pocket, siitä löytyy tapahtumia ja vinkkejä, saa ostaa Akateemisesta kirjakaupasta, muita vastaavia voi tulostaa PDF:nä netistä, ehkä tuonkin, en ole tarkistanut.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2011 - 17:03

www.pienimatkaopas.com/tallinna/
Tuolta löytyy monenlaista vinkkiä. Itse olen tenhyt sinne viime vuosina yhden tai kahden päivän mittaisia reissuja, jolloin aika on kulunut shoppaillessa ja vanhaa kaupunkia kierrellessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 17:24

VIikoksi minust olis vaikea keksiä puuhaa muutakuin syöminen,muutama vuosi kulunut viime visiitistä,mutta kulttuuria,käsitöitä ja kukkasia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 17:36

Suosittelen ,että käyt katsomassa vanhan kaupungin muurien alapuolella olevaa tippukiviluolaa.Tosin oletan, ettei sinne pääse ilman opastuskierrosta...Mieheni kävi tämmöisellä tutustumiskierroksella siellä pari vuotta sitten työpaikan retkellä.Tykkäsi kovasti!Ja oli hieman erilaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 18:37

www.pienimatkaopas.com/talli...tavaa.html

tässä on vaikka mitä, saattaa olla että kaikissa paikoissa ole käynyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 18:43

Minusta ei ole muuta kuin hyvä ruoka ja juoma. Ooppera ja teatteri on sitten tarkoitettu kultturelleille henkilöille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 20:25

Kiertelyä vanhan kaupungin puolella, ostoksilla käymistä, hyvää ruokaa ja rentoutumista :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 06:11

En keksi sinulle viikoksi puuhaa, minä käyn Tallinnassa vain ostoksilla. Kristallia tuon joka kerta. Hyvää ja leppoisaa lomaa sinulle!