Lähes päivittäin uutisoidaan kadonneista henkilöistä? miksi ihmisä katoaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.09.2011 - 21:47

Osa henkirikoksen uhrina, osa omasta tahdostaan esim.ulkomaille, osa tekee itsemurhan, joillekin sattuu sairauskohtaus vaikkapa metsässä. Oli syy mikä tahansa, aina tuollainen katoaminen on omaisille pahin mahdollinen painajainen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.09.2011 - 15:36

Onnetomuuksissa, rikoksissa ja myös omasta tahdosta noita katoamisia tapahtuu.
Valtaosa onneksi löytyy.
www.alibi.fi/alibin-parhaat/...sa-he-ovat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 16:10

Minä arvelen että itsemurhat ovat lisääntyneet kun on paljon työpaikkoja mennyt ihmisiltä ja tulee avioeroja kun raha ei riitä maksuihin ym. Hukuttautuvat ja metsissä hirttäytyvät, näin minä asiasta ajattelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 16:25

Itsemurha on yksi .Ihmisen ei hyvä olla kun tukeutuu tuhoon.Sitten huumekatoamiset.Erinlaiset rikoksen uhrit koitetaan hävittää.Tämä on kamalaa todetakkin näitä asioita.Oliko se venäjällä kun söi kaverinsa.Luin jostain uutisesta.Mikä julmempia tekosia . Ihmisessä on kaikkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 17:59

Kyllä näitä nykyään katoaa vähän väliä, jatkuvasti uutiset näitä jo pullollaan..
Jotkut itse aiheutettuja ja jotkut taas rikoksen uhreja ym...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 19:33

Rikoksen uhreina, onnettomuuden uhreina, omasta tahdostaan siinä muutama syy katoamisille, aina yhtä rankkaa lähipiirille on epätietoisuus tapahtuneesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 20:28

Osa ihmisistä katoaa omasta halustaan, osa rikoksen uhreina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 22:09

Milloin mistäkin syystä. Rikoksen seurauksena kadonneet ovat niistä ikävimpiä tapauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 08:53

Ihmisiä on kadonnut aina ja tulee katoamaan. Nykyään kaikki uutisoidaan ja tuntuu helposti siltä että katoamsiluvut ovat nousseet rajusti. Toki rikollisuus on lisääntynyt ja monen kohtaloa ei saada koskaan selville. Tiedän aika lähiajoista pari katoamista jotka ovat oman itsensä järjestämiä. Tuoreempi tältä vuodelta, eivät toki kumpikaan ole mitään itselle läheisiä mutta tunnen molemmat. Ainakin se viimeisin kadonnut taitaa piileksiä taikkulassa, sinnehän ne menee usein. Ei tietoa ,tai ei ole saatu selville, paljonko vei rahaa mukanaan...muiden rahoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 04:14

En tiedä, ihan paha mieli tulee kun ajattelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.09.2011 - 21:17

Mielenkiintoinen kysymys. Osa katoaa omasta tahdostaan tietyistä syistä. Osa joutuu väkivallan uhriksi ym.