Tiesittekö tämän:Espanjalainen taksikuski kertoi että Aurinkorannikon suomalaisia kutsutaan kuskien keskuudessa LOS PERKELEksi?!!!

Avainsanat: los perkele asiaa!!!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.09.2011 - 14:39

En yhtään ihmettele... (en pidä noista seuduista.)... taitaa olla asiassa kovasti perää...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.09.2011 - 12:40

En tiennyt.
Mahtavat olla turisteja nuo Los Perkeleet, jotka vetävät Mai Taissa valomerkkiin asti?
Vakituisesti asuvat ovat useimmat aika iäkkäitä ja kyydit lähinnä seurakuntakodille ja sairaaloihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 12:48

No voihan per... vaan niinhän ne suomalaiset kiroavatkin, että joskus korviin koskee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 12:59

Kunniamaininta !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 13:13

Minun käydessäni aurinkorannikon rakentajien vieraana seudun yleisin lintu oli nostokurki, perkele!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 13:26

Tietävätkös yleensä mitä tuo perkele tarkoittaa, Suomalaiset kun kiroavat niin oppivat siitä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 13:32

Jeps ja mistähän juontaa alkunsa, olisiko nimitys rymy-matkaajista johtuvaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 14:08

Tuo nimitys menee kyllä ihan suomalaisten omaan piikkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 14:26

En tiennyt, enkä tule tuota kokemaan. Pitäköön manjana-kuskit aurinkorannikkonsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 15:50

Ei se mikään ihme ole, suomalainen käyttää sitä sanaa paljon, ja voimakkaat konsonantit, jää helposti ulkomaalaisen korvaan, nimittelevät varmasti vielä rumemmilla sanoilla turisteja, eikä yksistään suomalaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 16:01

Paikka muuttunut kovin siitä, kun Torremolinoksessa pienenä tyttönä kuljettiin...Harmi sinänsä...Nykyisin minua ei ihan vähillä niille nurkille saa.Toiselle puolelle maata kylläkin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 21:53

No eipä ole kovin mairittelva nimitys. Rumaa kielenkäyttöämme saamme tästä syyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 22:19

En ole koskaan ollut aurinkorannikolla, joten minua ei voi tuosta ainakaan syyttää. Barchelonassa olen kerran käynyt, ja se oli ihan positiivinen kokemus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 22:23

En onneksi ole halunutkaan koskaa tuonne paikkaan. Olen omaan maahan tyytyväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 04:09

En tiennyt, mutta olipa hauska kuulla.