Idiksii mitä tehä seuraavaks?? Haluisin kovast räppäriks...

Lyhest:
Eli oon 13w friidu seinäjoelt pia muuttamas koht sitä suurta stadii,
Musa tyyli ois pop hop&rap se varmaa tuli jo selväx,
Biisei löytyy vihoist sekä koneilt jo pari tusinaa,
Kielenä enkku, suomi ja hiukan espanjaa,
Oon viel nuori pari vuotta ehkä kolmekin ja hiukan viel sen jälkeenkin,
Mut hei ny oon redi antakaa mulle ees yks pieni mahis,
Koska mä en oo mikää vittumaine pahis,
Mul riittää aina uusi aiheit eikä tuu niit karseit paineit,
Elän musiikkille ja musiikki mulle,
Joten hei saanks neuvoi teilt suomen viisailt hemmoilt,

Toi oli pari minan hutasu mut tajusitte??:)
Dissatkaa vaa jos oli nii pers se vaa vahvistaa eikä lannista...

Avainsanat: räppäriksi musiikki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.09.2011 - 16:41

vaikka voisit liittyä mikseri.nettiin, sinne ladata räppejäs ym. sekä luoda oman artistisivun.
www.mikseri.net/

- ja jos isoolle kirkolle oot menos, niin sielähä on suuret maharollisuuret, enemmän ainaki ku Seinäjoella.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.09.2011 - 15:23

Siitä vaan alat räppäriksi.. ja tsemppiä kehiin!Ei sitä mitään tuu,jos et uskalla yrittää.Pidän peukkua sinulle!Jos koet ,että musiikki on oma alasi,niin hieno juttu.Yritä kovasti...niin voit onnistua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 16:26

Ei muuta kuin lähetät levyn itsestäs levy yhtiöön...
Tai onhan näitä Talent kisa joka nyt tuli mieleen, yritystä vaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 18:14

Aika hyviä ehdotuksia tuossa edellä napsulaisilta on tullut, joten eikun räppiä kehiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 20:07

Sanoituspuoli sulla ainakin on hallussa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 21:30

Onnea vaan..kyllä se siintä lähtee kovalla yrityksellä..

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 04.09.2011 - 22:50

elämä on opettanut että jos nuorena jotain oikein kovasti haluaa, niin kyllä asiat järjestyy sitten ajan kanssa, eli eikun kovasti harjoitusta ja kohti päämäärää ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 23:11

Siitä vaan anna palaa ja hyvää matkaa, sul on syytä räppärin uraa jatkaa... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 10:16

Jos se suuri stadi on Helsinki,tervetuloa vaan,täällä riittää räppäreitä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 13:43

Ripu, rapu, ripuli ja rallaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 20:11

räpsytteleppä noita jokunen ja sitten meet rohkeesti johki esittään ne.
ja nyt on radiokanavalla se kilpailu - ota osaa. oliko voice vai energy?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 03:58

Onnea urallesi!