Voiko Linimenttiä myös juoda. Yleensä sitä käytetään ulkoisesti?

Myös ihmisille.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.10.2008 - 22:26

Mikäli todella tarkoitit linimenttiä, en kehottaisi juomaan:
_____

Linimentti :(Nautakarja, Siat, Siipikarja, Hevoset, Koirat, Kissat, Muut eläimet )

Hoitaa tehokkaasti hevosten lihakset, jänteet ja nivelet rasituksen jälkeen.

MSM-linimentti lievittää tulehduksia ja rasituskipua nopeuttaen kudosten uusiutumista tulehdusten ja vammojen jälkeen.

Kolmoisvaikutus, ensin jäähdyttää ja poistaa kipua, sitten lämmittää ja rentouttaa ja sen jälkeen alkaa MSM:n vaikutus (metyylisulfonyylimetaani).
MSM sisältää kudosten uudistumisessa tarvittavaa rikkiä.
Doping 0 h.

Lähteet:
www.agrimarket.fi/main.cfm?iA=1844

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.10.2008 - 21:42

Linimenttiä en kyllä tiedä, että voisi juoda, tai tietty voi, mutta ehkäpä mitä todennäköisemmin tuleepi kipeäksi (miksi pitäisi juoda?? hmm...) Eläimille ehkäpä..

Mieluimmin taas valitsisin limetin, jonka hedelmien mehua käytetään usein juomissa kuten alkoholipitoisissa drinkeissä (esimerkiksi margarita, mojito, caipirinha ja cuba libre) sekä virvoitusjuomien ja mehujen ainesosana.

Ruuanlaitossa limetistä käytetään useimmiten sen mehua tai raastettua kuorta.

Limettiä voidaan käyttää myös ruokien tai juomien koristeluun viipaleina tai lohkoina.

Lähteet:
no se google vinkkinä..tietty, ja juu nou...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2008 - 01:44

En suosittele, käytä janoon vettä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.10.2008 - 15:03

Linimentum, linimentti; iholle paikallisesti käytetty neste. Vain ulkoiseen käyttöön. EI JUOTAVAKSI!