opiskelija-asuntolan yksiöön kaveri asumaan, mitenköhän tällainen onnistuu?

Lisätty: 31.08.2011 - 17:57

voisi jakaa vuokran kahtia ja säästää kustannuksissa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2011 - 19:06

riippuu kaverista ja itsestäsi sekä yksiön koosta.
sopu sijaa antaa mutta jos epäsopiva kaveri voitte käydä ajanmittaan toistenne hermoille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2011 - 18:42

Itselläni ei ole mitään kokemusta opiskelija-asuntoloissa asumisesta, mutta ahdastahan se on mitä ilmeisemmin yksiössä kahden asua ja opiskella, ei siinä mitään yksityisyyttä ole. Tietty sopu sijaa antaa, jos vaan tulee kämppiksen kanssa toimeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 31.08.2011 - 18:57

ota samantien 3 kaveria niin voitte jakaa kustannukset neljään osaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 19:28

Voi käydä joko hyvin tai huonosti, riippuen siitä minkälaisen kaverin saat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 22:22

Jos saat hyvän kaverin varmaan menee ihan kivasti..mutta aina on riski olemassa..että ei mene niinkun meinaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 00:52

yksiössä asuessa en sanoisi,kaksin aina kaunihimpi.Ajan mittaan saattaa silmät tai hiukset olla vaarassa ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 06:52

Kahdestaan asuminen on edullisempaa, riskit on silloin otettava. Yksin voit nauttia omasta rauhasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 08:33

no tota noin saattaa olla arveluttavaa .en suosittele .pitäis kumppani tuntea v a r s i n hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 11:29

Riippuu kaverista mikä on miehiään tai naisiaan..
Edullinen ratkaisu kyllä, mutta teidän pitää olla saman luonteiset ei muuten onnistu..
Tyttäreni kauan sitten asui moisessa tuli kuukauden päästä kotiin.. Tuo toinen söi jopa hänen ruokansa jotka tein viikottain... jotain lukollista pitää olla tai hommaatte kaikki yhdessä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 09:48

Taloudellisesti edullisempaa, mutta kuinka hyvin juttumuuten onnistuu,sitä ei oikein voi ennalta tietää. Alkajaisiksi on hyvä laatia yhdessä pelisäännöt koskien mm.siivousta, vieraita, hiljaisuutta, ruokaostoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2011 - 22:04

Kannattaa kysyä siltä joka myöntää näitä asuntoja.