Kuinka usein matkustat a) junalla b) lentokoneella c)laivalla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.08.2011 - 17:45

Junalla äärimmäisen harvoin, lentokoneella ja laivalla teen pari reissua vuodessa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.08.2011 - 13:59

a) venemessuille, miten usein ovatkaan.
b) kolmen vuoden välein Down Under ja siihen kuuluu erinäinen matka lentoja.
c) noin kerran kuukaudessa naapurimaan risteily.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 14:12

Kaikkiin annan saman vastauksen ,että tosi harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 14:15

Minä en nykyään matkusta enää mihinkään, terveyteni ei kestä. Ja lyhyemmät reissut teen omalla autolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 14:45

Junalla harvemmin.
Lentokoneella ja laivalla useamman kerran vuodessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 15:00

Usein! No, junalla en koskaan, laivallakin todella harvoin. Autolla tai lentokoneella kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 15:51

Junamatkoja harvemmin, ei edes joka vuosi. Makuuvaunut olivat kehittyneet huimasti: niissä on jopa piskuinen suihku ja wc. Laivalla reissataan noin pari matkaa vuosittain. Lentokoneella tulee eniten matkustettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 16:38

Junalla ja laivalla ehkä pari kertaa vuodessa, lentokoneella harvemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 16:46

Junalla ja laivalla harvemmin, lentokoneella pari kertaa vuodessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 17:09

Lentokoneella matkustan useita kertoja vuodessa, sillä asun talvet ulkomailla. Junalla matkustan silloin tällöin, seuraavaksi ensi perjantaina. Laivalla en ole matkustanut moneen vuoteen, mutta moottoriveneen kyydissä olin viime lauantaina. Se oli mukava matka sisäjärvellä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 19:31

Junalla en ole matkustanut varmaan kymmeneen vuoteen, laivalla muutama reissu vuodessa, lentäen 2-3 ulkomaankeikkaa vuodessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 21:50

Junalla todella harvoin..Lentokoneella tulee kyllä matkustettua joka vuosi..Laivalla myö on tullut matkustettua vuosittain..
Nyt on haaveena ensi keväänä lähteä tekemään Länsi-Europan kierros Kristiina Katarinan matkaan..kestää 11pv.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 07:30

Junalla, en juuri koskaan. Laivalla kerran kesässä, kun vien lapset risteilylle. Lentokoneella matkustan silloin kun lähden itse tuulettumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 07:56

lentokoneella reissu 2-4 krt /v
junalla harvemmin
laivalla vielä harvemmin

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.09.2011 - 22:25

Lentokoneella kerran vuodessa, laivalla silloin tällöin ja junalla en ollenkaan.