Huomenta Napsulaiset, kuis tiistai kulkee?

Avainsanat: tiistai

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.08.2011 - 08:50

Herätty ollaan, taas yksi valo edessäpäin. Aivan aurinkoinen, mutta toisaaltaan pilvet velloo ympärillä.
Kyllä kohta posti reisulle kipitän.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.08.2011 - 08:38

Hyvää huomenta Justus! Harmittaa, kun ei pääse sieneen, kun sataa vettä kaatamalla :0(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 08:44

Huomenta Justus! Päivä kuluu asioita hoidellessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 09:11

Hyvin kulkee, lääkäri ajan tilasin kissoilleni, hammaskivi tarkistus ja pitkäkarvaisen kissan trimmaus, ei anna harjata, joka syksy täytyy nukuttaa ja trimmata, lyhytkarvaista saisi harjata miten kauan vaan, häneltä leikataan ikenen liikakasvua tällä kertaa. Ilma on kirpeä ja maa märkää, kauppaan olen lähdössä ja jos sää sallii iltapäivällä niin menen kasveistani pölyt pyyhkimään kuten mieheni sanoo kun olen niin paljon kontallani kukkapenkkieni ääressä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 09:17

Huomenta justus,tässä yritelläään netissä napsutella ja saada aamu ja aika kulumaan ,kun yöllä rannetta särki ja unta en saanut.Tänäpäivänä yritän pitää sapatti ja vapaa päivän ja en mene minnekään kipeän ranteeeni takia ja huonosti nukutun yön jälkeen.Huomenna täydyn käydä kaupunkilla ja apteekissa lääkkeitä hakemassa.Hyvin muuten mennee... ja yritän napsutella !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 10:14

Huomenta vaan! Iltavuoroa pukkaa.Sitä ennen siivousta, että kehtaan laskea mummot ja kummit huomenna kahville, kun poika täyttää 16 vee. Ja koiranpentu auttaa parhaansa mukaan...Siis ainakin omasta mielestään....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 10:15

Huomenta vaan kaikille! Varasin juuri laivalipun ruotsiin illaksi, joten nyt vain pakkaamaan laukkua ja ehtoolla matkaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 10:53

Hyvin pyyhkii, kun on uudet sulat. Onnellinen oloneuvos olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 11:01

Huomenta, tosin olen jo kuudelta herännyt ja kohta menen koiran kanssa jo toiselle lenkille tänään. Todella kaunis ilma ja eilisien vesisateen myötä tänään paistaa aurinko :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 11:44

Työsäkäyntiä taas opetellaan loman jälkeen. Toinen päivä menossa ja niinkuin ei olisi lomalla ollutkaan. No intoa on enemmän kuin ennen lomaa. Josko sitä taas jotain keksisi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 12:38

Hyvin pyyhkii, kuin Vileda-liinalla, mikä onkin tarpeen tällaisella kaatosateella, mikä meillä täällä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 12:41

Huomentapäivää Justus!
Sait minut muistamaan, että en ole vielä kulkenut minnekään. Lattiat pitäisi luututa ja käydä noutamassa lahjakortti tyttärelle.
Keitän vielä vielä cappucinot ja katson yhdentoista uutiset ja sitten hasta la vista!
Hyvää päivänjatkoa sinulle ja kaikille muillekin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 14:27

Tänään tytär muuttaa perheensä kanssa ja mulle tulee tuo pieni siksi aikaa ihan pikapuoliin hoitoon jotta saavat muuton hoidettua..
Joten tämä tiistai täten...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 18:02

Aamulla kulki raikkaassa tihkusateessa fillaroiden töihin,päivätöissä ja hiukan poutaisemmassa päässä fillaroiden kotiin. Sitten pitikin lähteä autolla liikenteeseen, kun postiin oli saapunut mieluisa paketti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 22:27

Nyt voi sanoa iltaa justus.
Sateinen päivä ollut,olen vähän komeroita järjestelly..ja mietäni avustellut.
Iltapäivällä sain vapaat,että pääsin käymään kuntosalilla ja uimassa..oli ihan piristävää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.09.2011 - 21:24

Hyvin tuo taisi mennä, tosin oli pitkäveteinen kun odotin koko päivän iltaa ja uuden harrastuksen alkamista.