Oletko tosikko vai huumorin tajuinen?

Itse kallistun tuonne tosikon puolelle,aina en huumoria ymmärrä.Riippuu paljon minkäläisestä huumorista on kyse.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.08.2011 - 02:39

En todellakaan tunnusta olevani tosikko.
Siitä en ole niin varma, naurattavatko vitsini muuta kuin kohteliaisuudesta. ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.08.2011 - 06:26

Tosikoksi en tunnustaudu, huumorintaju on vielä tallella ja osaan myös ainakin välillä nauraa myös itselleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 07:21

Minä olen enemmän huumorintajuinen ihminen mutta on aiheita myös joissa olen tosikko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 07:51

Tietyissä asioissa hyvinkin tosikko, mutta kyllä tuota huumori puoltakin löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 08:52

Huumorintajuinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 10:31

Luonnehdinta huumorintajuinen sopii itseeni. Näin on myös ulkopuoliset sanoneet. Tosikko on vaikea henkilö, kokemusta on! Vitsiksi nyt ei kaikkea sentään laiteta... pystyn suhtautumaan myös itseeni huumorilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 10:43

Elämässä täytyy olla mukana myös huumoria, olen erittäin huurorintajuinen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 10:48

Todella huumorikin ajoittain kukkii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 11:59

Kyllä se huumori taitaa pyrkiä ykköseksi...Ilman sitä kun ei vaan jaksa pärjätä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 14:03

Huumori on kyllä mulla ihan ykkösenä mutta kyllä minusta totisuuttakin löytyy harvoin kun sille päälle satun...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 18:12

Huumorin kukka on kaunein kukka ja sitä viljelen innolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 22:59

Kyllä huumoria löytyy..Vanhusten mielestä olen ilopilleri..kun olen käynyt heitä avustamassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 11:47

Kumpaakin löytyy, vähän tilanteen mukaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.09.2011 - 21:12

Tosikko saa humoristinkin hiljenemään, niin kävi minulle.