Miten saitte tietää napsupalstan olemassaolon?Minä löysin ihan sattumalta,etsimällä keskustelupalstoja netissä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 29.08.2011 - 21:36

matkoja etsiessä löytyi, piti rekisteröityä että saa vahdin käyttöön, tuli sitten lueskeltua kommentteja ja vastattuakin muutamaan, sitten innostuin kysymään muutaman matka-aiheisen kysymyksen ja pitihän se tarkistaa onko kukaan vastannut. tässä sitä sitten piipahdetaan lähes päivittäin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.08.2011 - 21:23

Minä etsin pelisivustoja ja tämä tuli sillä tavalla minulle, minä lääkärin määräyksestä pelaan pelejä, että motoriikkani ja älyni säilyy hyvänä vaikka pahoin on elimistöni rappeutunut. Ensin pelasin vaan ja meni aikaa kun tänne katsoin ja tänne olen jäänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 21:27

Luin Maarit3 vastauksen tuossa yllä ja en edes ole tajunnut, että täällä on jotain pelejä! Varmaan en osaa niitä kyllä pelatakaan, kun en ole koskaan pelannut...Taas opin jotain uutta...

Niin kysymykseen! Olin jonnekin lomalle lähdössä ja etsin tietoa jostakin matkakohtesta, silloin löysin tieni tänne.Eikä ole harmittanut yhtään : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 21:40

Jonkun matkajutun perässä eksyin sitten tänne. EN tiedä, onko tässä mitään järkee, mutta kauan olen täällä jo notkunut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 21:49

Olin lähdössä kaverin kanssa Teneriffalle,ja laitoi minulle,että katso napsusta hotelli minne olimme menossa..
Sitten jäin napsuun,kun huomasin,että on ihan mukava paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 22:47

Matkasivujen kautta tänne tupsahdin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 23:47

Tässä ei ole mitään järkee,hurjatta!Samoin täällä,katselin jotain jostakin Googlesta ja menin kurkistamaan napsu.fi ,seurauksin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 23:55

En tiedä onko järkeä tituuleeraan edeltäjiäni. Löysin sattumalta ,rupesin lukemaan ja tänne jäin.Voi pyhä yrjänä sentää. Täällä sitä vaan ollaann kiinn,i heti kun aikaa on.Ystävät kivoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 00:14

Täällä ei ole todellakaan mitään järkee, mutta tänne vaan kuukeli muistaakseni ohjasi. Tämä ei ole tosikoille oikea paikka.....ihan vinkkinä......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 02:42

Aika monta matkaa tuli ostettua, ennen kuin osuin tälle sivulle.
Kai se oli luontaista uteliaisuutta, en muista tarkemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 07:51

Ihan satttumalta eksyin, kun etsin lentoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 10:42

Etsin matkoja ja löysin napsun :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 10:47

Matkasivustojen hakemisen yhteydessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 14:15

Matkakertomuksia ja kuvia hain, siten tänne Napsuun eksyin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 18:13

Alakouluikäiseltä pojaltani, kun etsin sopivaa matkakohdetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.09.2011 - 21:10

Äkkilähtöjä etsin ja ikuisen kahleen sain.