Onko kukaan napsulaisista käynyt Pelastusarmeijan isossa ruokajaossa? Minä kävin tänään ja yllätyin kovasti miten ison kassin sai

Oli 2 makaronipussia,hernekeittopurkki,mummon perunamuusiainekset,kaksi liha tölkkiä,kahvipaketti,margariinipaketti,kananmunia,uunimakkara paketti,kaurakiutalepaketti ja leipää sai ottaa pari pussia oman mielen mukaan.Siinähän sitä oli.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.08.2011 - 20:35

En ole koskaan käynyt, Joskus tullut mieleen mutta olen ajatellut tulevani toimeen näillä omilla eväillä. Joten annan toisille kassin, joka sitä enmmän tarvitsee.
Olitpa reipas, onnittelen, mitä sitä käpristelee.Sitä on haettava.Kyllä sitä aika paljon mielestäi on tavaraa.Meillä lapset jo pois kotoa.Lapsiperheille on tärkeä lisä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.08.2011 - 21:24

Ihan mukavan määrän sait ruokakassiin..hieno asia,että menee rohkeasti,kun on tarve.
Itse en ole koskaan tarvinut käydä ruokajaossa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 21:26

Ei ole koskaan tarvinnut ruokaa minun kerjätä, mutta asun pelastusarmeijan ruuanjako paikan lähellä ja näen pitkät jonot ja isoja kasseja heillä näkyy olevan kun sieltä ulos tulevat, ja jono on tämän vuoden aikana pidentynyt vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 22:08

Ihan kiva apu tuosta paketista on sinulle varmasti on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 07:26

En ole käynyt, meillä ei noita jaeta. Hyvälle kassisi vaikuttaa. Hae ihmeessä aina kun on saatavilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 09:49

En ole käynyt, mutta hieno homma, jos tuollaisia paketteja tarvitseville jaetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 10:25

En ole käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 10:38

Ei ole ollut tarvetta mennä, mutta on hyvä niille joilla on todellinen tarve.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 14:00

Ei ole ollut tarvetta, ihan kiva kun tuollaista saa ja kannattaa todella käyttää hyödyksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 18:42

Ei ole ollut onneksi tarvetta mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.09.2011 - 20:26

Kauan sitten olen joltain järjestöltä hakenut kassin ja joulukinkunkin kerran.
Hyvä että siitä oli apua ja iloista mieltä tuotti.