Mistä pienistä asiosta voit olla onnellinen?

Itse olen todella onnellinen,kun ensi keskiviikona menemme syömään entisten tökavereiden kanssa..ja saamme parantaa taas maailmaa..hauskoilla jutuilla.
Pääsee hetkeksi vapaalle..pois tuulettumaan koti murheista..

Avainsanat: pieninistä asiosta onnellinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2011 - 13:15

Hyvä kysymys liisukalta. Olen jäyhänä hämäläisenä usein miettinyt mikä ero on, onko onnellinen vaiko tyytyväinen. Ero ei varmaan ole kovinkaan iso. Juuri äsken totesin olevani erittäin tyytyvänen, syödessäni itse laitettua ruokaa ja sekaan lasi viiniä ja lisäksi näin hieno loppukesän päivä.

Kysyjän kommentti

Kiitos..Taisi nyt kesä loppua..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 26.08.2011 - 23:56

mukava että pääset tapaamaan entisiä työtovereitasi hyvän ruuan ja juoman kera, itse touhuan taas tämän meidän pienokaisen kans koko viikonlopun ja täytyy sanoa että on se aivan mahtavaa kun on puolitoistavuotias kaverina kotiaskareita tekemässä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 06:52

Tämän päivän ilonaihe on enisten ja nykyisten työkavereiden yhteinen luontoretki, meillä on jo vuosien ajan ollut perinne, että elokuun viimeinen lauantai on pyhitetty tälle tapaamiselle. Sää näyttää hyvälle ja porukkaa on taas tulossa kiitettävästi, tiedossa on leppoisa päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 08:36

Olen onnellinen omassa kodissa rakkaan mieheni ja kissojen kanssa. Terveydestä ,puhtaasta luonnosta, joka askeleesta.Kyllä vapaus merkitsee ihmiselle paljon.Uimiseta nyt vedetkin niin lämpimiä. Käymme keskiviikkoisin seurassa uimassa ja saunomassa siellä on mukavaa. Nautimme siitä.Järvellä,syksyllä sitten taasen alkaa meidän hallikausi.Kaikki vuodenajat on jänskiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 09:02

Kyllä minä tästä perheestäni ne onnelliset asiat saan, pikkuihmisistä yleensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 10:15

Kaikenlaisista pienistä asioista voi ja pitää olla onnellinen. Onnellisuuteen riitää vaikkapa vain aurinkoinen ilma, linnunlaulu,hyvä kirja, tai pieni suukko rakkaalta. Ei siihen todellakaan tarvita suuria asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 13:08

Pienet onnelliset hetket ovatkin niitä iloista parhaimpia. Juuri nyt hypin tasajalkaa, kun alkoi loma. Auto on melkein pakattuna ja aamulla klo 6.00 lähden ajelemaan kohti Saariselkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 16:20

Olen onnellinen jokaisesta päivästä johon sain taas herätä.Yksinkertaista, vai mitä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 16:38

Olen onnellinen ihanista lapsistani :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 18:50

Olisin onnellinen kun selviäisin ensi viikon keskiviikosta muutaman päivän eteenpäin.
Niin lähellä ja niin pelottavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 20:18

Kyllähän se on mukava tavata läheisiään ja tuttaviaan ja siitä voi olla onnellinen, että he ovat olemassa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 11:40

En tiedä, onko omasta kodista iloitseminen mikään pikkujuttu, mutta siitä minä onneni rakennan. Istun mukavasti tässä keittiön sohvalla aamupalan jälkeen, aurinko paistaa siivilöityen kotikoivujen läpi, järvenranta tuossa koivujen takana. Ei se ole mitään pientä, mutta kuitenkin siitä osaan olla iloinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 14:34

Joskus ihan hymy riittää vaikka tuntemattomalta saa iloiselle tuulelle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 18:37

Mukavaa kuulla, että jotain pientä iloa on elämääsi tulossa :) Minulle keskiviikko merkitsee pojan syntymäpäiviä.Se on niitä pieniä iloja, että saa synttärikahvit keitellä ...
Myös pieni kerä jaloissani lattialla, ihana tuhiseva koiranpentu, on minun iloni ja valoni jokaisena päivänä.Ei koskaan moiti ja on ikuinen ystävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 18:41

Juuri nyt olen iloinen tästä kesäisestä viikonlopusta, kun aurinko on hellinyt paisteellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 08:42

Olen onnellinen joka aamusta ja päivästä jonka saan olla täällä ja napsutella napsulaisten kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 12:04

Jokainen uusi aamu on onnen hetki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 19:36

Lapsista ilman muuta. Mutta kaipaan välillä omaa aikaa, ja kun se järjetyy silloin olen iloinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 12:28

Mä tuun piirtämisestä, omista lemmikkieläimistä, sää ja kauniit maisemat ja tietysti hyvä ruoka, parempi mieli :)