Onko kokemuksia matkapahoinvointiin auttavasta rannekkeesta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.08.2011 - 21:10

Itselläni ei ole sellaiseen tarvetta mutta ystäväni käyttää molemmissa ranteissa. Laittaa tiettyyn kohtaan kumpaankin ranteeseen jopa Suomenlinnan lautalle noustessaan. Hirmu tehokas ei ole eli hän laittaa mm. Tallinnan risteilyllä lisäksi matkapahoinvointia ehkäisevän laastarin. Siitä hyvä toi ranneke on, ettei se aiheuta mitään sivuoireita.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.08.2011 - 09:46

En ole matkapahoinvointia kokenut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 09:55

täällä siitä keskustelufoorumi:
www.pahoinvointirannekkeet.f...keista.php

joskus hurjassa merenkäynnissä on tullut matkapahoinvointia, eikä siihen hätään saanut rannekkeita. itsellä ei kokemusta rannekkeiden käytöstä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 10:16

Rannekkeesta ei ole kokemusta. Tabletista kyllä ja auttoi ainakin minua ennen muinoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 11:00

mielestäni teho sama kuin lumelääkkeillä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 12:48

ranneke outo juttu mutta tabletit tuttuja tuli joskus moinoin lapsille noita ostettua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 13:21

Lumelääkettä on tuo ranneke. Jos jollekin auttaa, niin käyttäköön ihmeessä.
Itselläni ei ole taipumuksia matkapahoinvointiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 13:51

Ranneekkeesta en tiedä, mutta tabletit ainakin toimii.Testattu niin koirilla , kuin itselläkin.Päästy monta laivareissua koirien kera ilman minkäänmoista ykäilyä, vaikka kuinka keinutti.Ja kerran kun sitten tabut jäi kotiin...Tulihan se myrskykin sieltä.Ja niin oksennettiin kilpaa...
Enää en laivaan astu ilman kyseisiä pikkupillereitä : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 15:05

Meidän " heimolla" on taipumusta matkapahoinvointiin, mutta siihen on hyvät lääkkeet apteekeissa.Sellainen pitkävaikutteinen pilleri on osoittautunut parhaaksi. Yhdelle sopii yksi ja toiselle toinen konsti.Mitään matkaa ei ole jäänyt väliin. Mieluummin lääkitsen itseäni kuin oksentelen matkalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 15:29

Itselläni ei ole rannekkeesta kokemusta, mutta olen kuullut muutamalta käyttäjältä, että ovat olleet tyytyväisiä. Rannekkeen etu lääkkeeseen verrattuna se, että joitakin lääke väsyttää kovasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 15:46

Kyllä minä sen lumelääkkeeksi lasken suosista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 07:00

Ei mitään tietoa rannekkeesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 14:08

Onko sellainenkin keksitty, kuulostaa aika omituiselta keinolta. En ole matkapahoinvoiva ellei nyt kovin valtaisa myrsky laivamatkalla tulisi. Mutta kun en edes laivoilla juuri matkustele, en osaa sanoa.
Jotain reseptilääkkeitä olen kuullut nautittavan, en tiedä auttavatko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 17:44

En ole koskaan kuullutkaan moisesta ranneekkeesta. Kaikkea sitä nykyään keksitääänkiin...uutta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 06:30

Ei minulla ole kokemusta ranneekkeesta. En minä kärsi matkapahoinvoinnista, matkustan muutenkin paljon. Mutta voi olla helpotus heille jotka sitä tarvitsevat. Ehkä auttaa.