kossupullon hinta nousee eurolla ens vuonna? mitä olet mieltä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.08.2011 - 13:42

Kyl viina ain hintas väärti o, samoten ruak, suklaa, ja tupaki, ja tyämiehen palkka o ain tehdyst tyäst kohrillaan.

Kysyjän kommentti

valitsin vastauksesi parhaaksi .muuten ootko kotoisin tota noin satakunnan alueelta?
murre viittaa sinne .onneksi olkoon vastauksesta .terv.oski

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.08.2011 - 08:02

aivan sama mitä se maksaa, vaikka ei olisi leipään rahaa, kyllä aina viinaan ja tupakkaan löytyy, jos on sitä sorttia.
eikösse ole niin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2011 - 08:26

Aivan sama. Nouskoon vaikka sadalla eurolla, ei haittaa, käyn Alkossa hyvin harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2011 - 08:30

evvk

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2011 - 08:30

Kiinnostaa enempi mitä maksaa bensa, lämmitysöljy, sähkö ja ruoka. Jos sitä kerran vuodessa jonkun pullon ostaa, on se hinta toissijainen juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2011 - 08:51

Asia ei liikuta henkilökohtasiesti mitenkään, yhtään sellaista en ole ostanut, meidän taloudessa ei ole nähty niin pullon pulloa.
Ne jotka ko. ainetta nauttivat enemmän tai vähemmän, saavat sen kyllä ostetuksi, oli hinta mikä hyvänsä mutta valtio saa tuloja kyllä.
Alkossa käynti ei sinällään ole samaa kuin kossupullon osto!! Sieltä löytyy myös ruokajuomia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2011 - 09:40

Ei heilauta, en pidä kossun mausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2011 - 10:08

Eipä heilauta minua, maksaa mitä maksaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2011 - 10:35

Samapa tuo.En ole ostanut kyseistä juomaa valovuosiin.
Luulisi niillä rahat aineeseen löytyvän, jotka sitä haluavat juoda.Oli sitten minkähintaista tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2011 - 10:53

Ei heilauta sinne, eikä tänne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2011 - 12:26

Vois nousta samalla 10euroa,mutta vaikuttaa nostavasti niin moneen asiaan,onhan se vielä sidottu indeksiin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2011 - 19:44

Ihmiset ostaa viinaa aina, maksoi se kuinka paljon tahansa. Koskenkorvaa ei tule kyllä paljon juotua, joten aikalailla sama mitä sen hinnalle tapahtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2011 - 23:45

Alkoveroa ei olisi alunperinkään pitänyt alentaa, päinvastoin nostaa. Alkoholin tuomat haitat maksavat tälle yhteiskunnalle todella pitkän sentin, verosta saatu tuotto ei kata näitä kustannuksia.

Täällä pitäisi herätä kysymään ruoan hinnan perään - Tanskan ja Islannin jälkeen meillä on Euroopan kallein ruoka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2011 - 17:02

Se on sitten ensi vuonna euron kalliimpi kuin tänä vuonna. En juo väkeviä, joten tämänkään hetkisestä hinnasta ei ole tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2011 - 22:17

Ihan sama vaikkaa nouseekin,ei vaikuta minun rahan menoon..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.08.2011 - 21:13

Jos himo iskee - ei siinä euro paljoa paina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 20:51

Ei haittaa, ostan jos on tarvettta. Niin tupakkakin nousee joka vuosi.