Oletteko saaneet huijausviestejä sähköpostiinne?Itse en ole onneksi saanut niitä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.08.2011 - 10:30

Juuri pari päivää sitten sain yhden oli naurussa pitämistä, voitin Ibodin kahden muun henkilön kera...
Mutta ainut ongelma oli se että pitäisi tuo voitto itse henkilökohtaisesti hakea tänä viikonloppuna Tanskasta...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.08.2011 - 11:52

Ei ole onneksi tullut, toivottavasti ei tulisikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 12:07

On jokunen tullut minulle, menevät roskapostiin onneksi, en yleensä availe kaikkea mitä postia minulle koneelle tulee, on hyvä tuo roskapostin poistaja minulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 14:46

Vanhaan sähköpostiin niitä on tullut tuhansittain.
En tosin tiedä, ovatko kaikki ihmelääkemainokset suoranaista huijausta, vai piraattikauppaa.
Joskus olen uskaltautunut katsomaan minne linkki johtaa. Kanadalainen nettiapteekki näyttää toimivan Venäjällä. Ei oikein arvaa tilata sieltä luottokortilla mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 16:16

ei ole onnistunut löytämään sähköpostiani ja tuntemattomat ja vähän tutummatkin jätän avaamatta.
sillä jos sieltä jotain arvokasta imoitettaisi voitetuksi kyllä se ilmoitettaisi muutoinkin kuin sähköpostilla
ja aivan ulkomailta hakemaan. Hörönauru päälle, ettet hairahtanut matkustamaan Tanskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 16:22

Joka päivähän niitä tulee. En tiedä, mistä ovat onkineet osoitteeni. Mutta en avaa niitä. Katsotaan, kauanko pysyn listoilla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 17:08

Joitakin on vuosien varrella livahtanut, pariin otteeseen on tullut näitä pankin tunnusten urkintoja, mutta teksti on jo ollut niin hoono soomi t. vely, vely bad english, että deletellä poistoon menneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 17:35

Voi olla että on tullut. Mutta en ole niitä huomannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 20:10

Ei ole huijarit viestitelleet minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.08.2011 - 20:51

En avaa mitään mikä näyttää epäilyttäväksi. Pari kertaan jo Svetlana on tahtonut kaverikseni, mutta olen tylysti viitannut kintaalla moiselle tahdolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 20.08.2011 - 22:33

onhan noita muutamia tullut, onneksi niissä oleva suomenkieli ja asiasisältö on niin huonoa että jos ei ymmärrä olla varuillaan niin saakin tulla huijatuksi ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 22:59

Ei ole tullut huijauksia sähkäpostiini..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 01:48

Harva se päivähän niitä tulee,mutta poistan avaamati välittömästi ja"mustalle listalle"joutavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 08:31

Kyllä roskis täyttyy moisista posteista lähes päivittäin :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 19:50

Olen saanut, mutten avaa niitä.