Eikö ole ihana aarre,kun omistaa lapsia?Tuovat iloa eämään..

Tänäänkin olisi minulla ollut yksinäinen ilta,mutta lapset ja tyttären lapset olivat meillä puolisoiden kanssa saunomassa..

Avainsanat: lapsissa aarre

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.08.2011 - 09:49

Kyllä tämä on totta. rakastan lapsiani yli kaiken. Neljä on minullakin lasta vaikka on kesekenmenojakin seassa jokuinen. En ymmärrä elämää jos ei ole lapsia.Mutta nyt minulla tulossa 3 lapsenlapsi ja toivon että hänkin toisi iloa elämäääni kuin muutkin lapseni ja lapsenlapseni.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.08.2011 - 03:41

kaikille ei vaan lapsia suoda, ei minullekkaan vaikka olisin voinut ehkä olla hyvä äiti ( ei kokemusta) . mutta aina niitä on lainaksi saanut sisaruksiltani ja muilta sukulaisilta.
kaikille ei ehkä lapset ole ilo ja siunaus, mikäli uskominen lehtijuttuihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 06:25

Kyllä lapset ja lapsenlapset on elämänsuola

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 06:31

Omistaminen on väärä sana. Voiko yksilöä omistaa?

Lisätty: 08.08.2011 - 09:06

Minä en omista yhtään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 06:48

Lapset ovat ihania ja toivottavasti joku kaunis päivä lapsenlapset pyörivät ympärilläin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 07:55

Kyllä minullakin on kolme ilontuojaa, joskin jo aikuisia, mutta sitten lapsenlapsia ja yksi jo 4 .ttä polvea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 08:15

Kyllä lapset ihania ovat, mutta on heistä vaivaakin ollut 2 lasta minulla on, ja pahin aika oli kun murrosikäisiä olivat, silloin monesti mietin että olisin pitänyt ne kerrat polveni yhdessä kun tärppäsi. Lapsenlapset on aivan ihania ja kun tietää että niistä pääsee eroon kun väsyn liikaa, isommat jo vähän auttavatkin minua pienissä askareissa ja ymmärtävät että mamman pitää selkärankaa lepuuttaa päivisin myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 08:23

Kaksi lasta ja neljä lastenlasta. Lapsien syntymä oli järisyttävä kokemus joka ei milloinkaan unohdu. Nykyisin en paljoa puutu heidän elämäänsä vaikka joskus mieli tekisi. En ole oikein äidillinen tyyppi ja mummonakin vain välttävä, mutta tyttäreni on kerran sanonut, että saan olla juuri sellainen, kuin olen.
Tulevat käymään ennen koulujen alkua ja saavat yllrärilahjoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 08:57

Kyllä oma lapsi on todellinen aarre, josta riittää iloa, onnea, huolta ja joskus suruakin. Parasta on, kun itseäni jo reilusti pidempi poikani tulee halaamaan ja sanoo "sä olet maailman paras".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 09:39

Neljä lasta löytyy. Ja pakko sanoa, että olisi elämä köyhää ilman heitä. Onhan tälläkin "kolikolla” kääntöpuoli. Tätini joskus (kun hullunmylly olipahimmillaan) sanoi. Että nauttikaa siitä, kun lapset ovat pieniä. Hän oli vaan niin oikeassa. Tuo elämän virta vaan tahtoo sokaista ihmisen. Ainakin minut. Ja kun tämä ensimmäinen aalto joskus hiipuu, niin odotan niitä lastenlapsia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 11:53

Itse en ole ollenkaan "lapsi ihminen" .Voinee olla siitäkin, että omaa oli niin vaikea saada.Hyvä on, että poika sitten tuli ja on...Mutta enempää en taitaisi "kestää" .Kaikista ei vain ole hiekkalaatikonreunalle istujiksi....Ja olenkin ISOSTI tyytyväinen,että poika on jo aikuisuuden kynnyksellä.Lentänee pesästä, kun välit on vielä hyvät ja puheyhteys toimii.Eihän ketään voi omistaa...Saanee koulutuksen ja ammatin vuorollaan hänkin.Toki kotoa tuetaan se , mitä voidaan...
Lapsenlapsia en sen enempää toivo.Jos tulee, niin tulee.Jokaisen oma asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 13:32

Oma tekemiä onneksi siunaantunut 3 Niistä poikia ,isoja miehiä 2, iso tyttö.Olen heistä iki onnellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 14:37

Siinähän on tuo elämän jatkuvuus taattuna..
Lapset ja lapsenlapset, ei voi kuin iloita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 18:59

Neljä lasta on tännekin siunaantunut. Kivoja ovat. Onneksi lapset saadaan nuorena, silloin heidän kanssaan jaksaa vielä leikkiä ja valvoa. Lastenlapsetkin ovat kivoja, mutta mummot ja papat eivät tahdo jaksaa riehua enään yötä päivää. Vierailut ovat iloa tuottava asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2011 - 01:39

Valitettavasti on myös lapsia jotka eivät tuo iloa elämään, päin vastoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 19:34

Totta, vaikka välillä hermoja koettelevatkin.