Miten saan itsetuntoa ja itsevarmuutta kohotettua?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.08.2011 - 11:54

Ensimmäinen kikka ja eteenpäin meno on, että laitat profiilikuvasi alle nimemerkkisi.
Se on jo jotain , ajattele, ei edes oikeata nimeä tarvitse laittaa, vähän vaaditaan kohotusta.

Lisätty: 18.08.2011 - 13:54

Kiitos käyttäjille valinnasta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.08.2011 - 11:54

Heititpä pahan. Pitäisi kai vähän tietää taustoja, että mistä juontaa heikko itsetunto. Toisaalta me suomalaiset kai olemme vähän taipuvaisia tuohon. Olisiko niin, että ne mielestäsi hyvän itsetunnon omaavat miettivät jossain vaiheessa samoja juttuja kuin sinä nyt. Kun tiedostat omat vahvuutesi ja heikkoutesi, niin olet jo vähän itsevarmempi. Luulisin? Meistä kukaan ei ole niin vahva jne...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 13:10

Eipä siihen tarvita, kuin pää pystyyn ja reippaasti eteenpäin, Jos jäät miettimään uskallanko, tai kehtaankohan, niin kaikki jää tekemättä!
Se on ottaa vain niskasta itseään kiinni ja menoksi!
Lykkyä pyttyyn!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 13:15

ei ole simslabim keinoja.hyväksy itsesi sellaisena kuin olet. jos olet kovin nuori, iän myötä itsevarmuus & itsetuntokin kasvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 16:32

Soita terveyskeskukseen ja puhu asiaasi ihan rohkeasti sinne. Kyllä neuvoovat ja pääset vaikka terapiaan .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 17:57

Ei muuta kuin pistät itsesi näöllisesti ( hiukset, hampaat, vaatteet ym.) kuntoon, niin johan itseluottamus kohoaa, näin ainakin minulla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 18:43

Ehkäpä se tieto lohduttaa, ettei täällä toinen toistaan ole kummempi. Ole rohkeasti oma itsesi, älä välitä muiden sanomisista, sillä niin kauan kuin et ketään loukkaa, saat elellä kuten parhaaksi näet. Kaikkia ei pidä eikä edes pysty miellyttämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 18:45

Maaritin neuvo "ole rohkeasti oma itsesi" kantaa varmasti kauas, joten rennosti vaan elämässä eteenpäin. Älä sure tulevaa, vaan nenä kohti tuultapäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 20:21

Elämä on niin kovin lyhyt, kaikkinensa.Elä se täysillä, hyvä ihminen.Ole mukana, katsele, kuuntele, hyväksy.Pilvien takana on aina aurinko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 20:52

Elämäsi tärkein ihminen on sinulle SInä itse
joten rakasta itseäsi sellaisena kuin olet
niin muutkin sen huomaavat

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 07.08.2011 - 23:47

onnistumiset kasvattavat itsevarmuutta, samoin hyvät ystävät ja ihmissuhteet muutenkin, itsetunto kohoaa sitä mukaa kun oppii itsensä tuntemaan ja hyväksymään kaikkine karvoineen ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 10:08

Muista myös arvostaa itseäsi, jos ei arvosta itseään ei sitä välttämättä muutkaan tee. Ja kaikilla meillä on omat puutteemme ja vikamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 09:52

Muista, että et ole sen huonompi kuin kukaan mukaan eikä muut ole parempia kuin sinä. Sinussa on ihan varmasti sellaisia hyviä ominaisuuksia, joita korostamalla saat itsetuntoasikin kohenemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2011 - 01:25

Olen itse paininut saman asian takia. Luota itseesi, luota siihen mitä teet - sinä osaat. Tee asia itsesi takia, älä muiden takia. Ja mene joka päivä peilin eteen ja sano itsellesi: hyvä minä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 19:18

Sirkkaliisa sen sinulle jo kertoi. Itseen pitää voida luottaa.