Kuinka paljon aikaa vietätte netissä päivittäin?Itse noin 1-2 tuntia päivittäin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.08.2011 - 20:21

saattaa vierähtää kokonainen päiväkin koneella, riippuen mitä teen, valokuvien käsittely on aikaavievää, sekä nettisivujen teko. mennen tullen voi välissä pistäytyä napsun sivuilla aherruksen lomassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.08.2011 - 19:37

Varmaan pari tuntia.Tosin jokaisena päivänä en edes käy.Riippunee työvuoroista.Kesällä ja loma aikana tuli varmasti roikuttua netissä puolet enemmän :)
Tykkään lukea lehtiä ja kuunnella musiikkia netistä.Myös meilaus kuuluu harrastuksiin, koska ystäviä ympäri maailmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 20:00

Kesällä vähän mutta talvella 1-2h.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 22:43

Koko päivän tulee koneella oltua, kone aina auki ja kun pikku tauko yllättää niin koneelle taas istumaan..
Sen huomaa jo tästä koska näihin vastailen.. siis pitkin päivää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 22:48

Hyvin vähän kesä aikana..jää päiviä väliin,että ei käy ollenkaan..Talvella on kyllä enemmän aikaa,ja saattaa vierähtää pitempikin aika koneen ääressä..välillä koko ilta..

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 05.08.2011 - 23:12

kesä- ja heinäkuussa kerkesin viettämään muutaman tunnin päivässä loman ja poikkeavien työtehtävien takia, nyt tilanne on se että vain hätäisesti ennen nukkumaan menoa ehtii jotain puuhata netissä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 01:03

Työkseni kun teen koneella duunia, niin kyllähän sitä tulee jonkin verran netissä surffailtua päivän mittaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 06:34

Epämääräinen käsite? Matkoilla kun saan läppärin narun pään verkkoon luen hätäisesti uutisotsikot. Kotioloissa aamulla kun avaan se jauhaa pitkän päivän. Olin sitten vieressä tai en, niin millä ne tunnit mittaat?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 07:09

meneehän siin nettiystävän kanssa joskus aikaa enempi, toisinaan vähempi.
Kyllä tämä sellainen ajankuluttaja on, että ei paremmasta väliä.
Mutta otinkin tämän itseäni viihdyttämään, kun yksin lähes aina olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 09:59

no tunti riittää päivittäin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 10:20

Vaihtelee. Töissä on pakko olla netissä päivittäin. Kotona menee päiviä, etten konetta avaakaan. Nyt olen roikkunut täällä netissä jo varmaan pari tuntia (olen lomalla), kun odotan tärkeää sähköpostia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 09:18

Aika useasti menee muutama tuntikin netin parissa, jopa toisinaan ihan koko päivä.
Joskus saattaa viikkokin vierähtää ilman nettiä. Nytkin meni koko viikonloppu ja maanatai päiväkin ilman napsuttelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.08.2011 - 22:46

Näin kesäisin en hoida kuin työ- ja henk. kohtaiset asiat. Napsuttelu jää vähäiselle. Silloin tällöin kuten tänään, vastailen sitten näihin kyssäreihin. Nyt on mennyt aikaa pari tuntia tähän juttuun.