Onko kellää ollut samanlaista

Vuosi on kulunut etten ole ehtinyt täällä käydä.
Vuoteen on mahtunut ,kahden tärkeimmän miehen sairastuminen,munuais syöpään.
huhtikuussa 13pvä miehenileikattiin ja selvisi ihmeen kaupalla leikkauksesta.
17pvä samalla viikolla Isäni kuoli munuais syöpään.
onni oli minulla että sain hoitaa isääni kotona toisiks viimeiseen päivään asti

Lisätty: 01.08.2011 - 10:23

Kiitos kaikille vastanneille, on taas kiva kun on voimia tulla tänne takasin .
Kyselen taas jotain valoisempaa,seuraavalla kerralla .
Sekä vastailen
Hyvää kesän jatkoa

Avainsanat: munuais syöpä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 01.08.2011 - 22:55

On paljon laitettu hartioillesi kannettavaksi. Otan osaa menetyksesi johdosta. Toivotaan että elämä antaisi vielä ilonaihettakin tuleville elonpäiville. Kiva että jaksoit tulla tänne takaisin.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta,kaikki oli hyviä vastauksia.
mutta jokin tässä kosketti minua
t.sentta

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.07.2011 - 19:06

Ei ihan tuollaista ole tapahtunut..
Jaksamisia Sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2011 - 19:37

Kuolema on vieraillut minunkin perhepiirissä ja sairautta on jo vanhemman väen keskuudessa omaksi
tarpeeksi. Mutta voimia ja kestävyyttä ja se suru on rakkautta, sitä me suremme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2011 - 20:11

Olet saanut kokea paljon, menetystä ja pelastumista. Surua seuraa aina ilo. Elämä on aaltoliikettä, aallon harjalta syviin syövereihin. Tyyntä ei jaksaisi kukaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2011 - 22:08

Otan osaa suruusi..onneksi miehesi selvisi..
Saa nähdä miten mieheni selviää..kun on selkää leikattu useampi kerta juhannuksen jälkeen..
Kyllä tänään näytti,että voimat alkaa hiipumaan..aika näyttää selviääkö...pitää vaan toivoa,että apua vielä löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2011 - 06:17

Voimia ja jaksamista. Kovia tapahtumia on vuoteesi mahtunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2011 - 09:10

Jopa on sinulla ollut rankaa. Voimia ja jaksamista sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2011 - 09:42

Voimia ja jaksamisia. Edesmenneellä äidilläni oli elämänsä aikana 3 eri syöpää. Ensiksi oli rintasyöpä, siitä kun selvittiin tuli munuaissyöpä ja loppujen lopuksi keuhkosyöpä vei äitini. Syöpärumbaa keski kaiken kaikkiaan 15 vuotta. Isälläni oli imusolmukesyöpä, mutta hän ei siihen menehtynyt vaan sydän petti. Että surua on ollut, mutta elämä jatkukoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2011 - 14:24

Osanottoni.
Ei tuollaista monelle satu, mutta taakkansa sitä on kaikilla, toisilla raskaampi, toisilla kevyempi. Jaksamista Sinulle ja kaikille muillekin sairauksia kohdanneille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 10:38

Eipä ole itselläni ollut yhtä rankkaa koskaan, vaikka olen itsekkinkin menettänyt vuosien varrella monta rakasta läheistäni jotenka osanottot täältäkin. En voi kuin vain toivoa, että jaksat elämässä eteenpäin kaikista ikävistä tapahtumista huolimatta.