Kas teillä sataa tänään ? Tallinna on veden vallassa, eli sataa kaiken aikaa !

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.07.2011 - 11:17

Meillä ei sada! Tuu pois sieltä.

Kysyjän kommentti

Hyvä Jumppis ,lyhyt ja ytimekäs! Muuten kyllä sitä vodaa tulikin täällä pirusti silläkertaa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.07.2011 - 11:36

Ei sada mutta näyttää olevan harmaata ja harmittavaista, harmi vaan DBTL:n osalta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2011 - 12:00

Meillä paistaa aurinko .)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2011 - 12:14

Näyttää olevan aika kostea ilma siellä, kyllä eilen tuli täälläkin vettä.
Radiouutisissakin kerrottiin juuri että Tallinnan "tulvii".
Kuvaa klikkaamalla saa melkein "liikkuvan" kuvan

Näyttää että kaikki sateet kulkevan rannikkoanne pitkin.
retro.met.no/radar/radar_norden.html

Helsingissä on aika aurinkoista, tule tälle puolelle päiväksi.
www.ek.fi/kamera/palace45.jpg

Lisätty: 30.07.2011 - 23:03

Nyt on Palacen kamerassa jotain ongelmia, kun kuva ei päivity ollenkaan ?
on yleensä hyvälaatuinen kuva, toivottavasti toimii kohta taas.
www.ek.fi/ek/fi/nettikamera/index.php
"Nyt voit katsoa web-kameraa myös livenä" - linkki ei toimi ollenkaan ?

Lisätty: 31.07.2011 - 01:16

Ukkostutkien mukaan siellä on ollut kovia ukkosia vähän jatkuvasti ?
Helsingin Sanomat sateista: www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli...5268174222
Ilta Sanomissa video: www.iltasanomat.fi/ulkomaat/...44909.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2011 - 14:31

Meilläkin paistaa aurinko ja sää on juuri sopiva elikäs sellainen +22. Kiva lähteä ulos nyt työpäivän päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2011 - 16:05

Täällä (HKI) ei sada eikä ukosta.
Todellakin täällä uutisissakin kerrotiiin, kuinka Tallinassa 50ml vettälorottanut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2011 - 16:06

Minulla täällä kirkkaan Keuruun ilmapiirin alla on rutikuivaa, ei ole satanut koko päivänä, vaan ollut
kova helle. Tuuli on käynyt reippaasti, joka on ulkona viilentänyt kulkijoita..
Sisälämpötila on korkealaa, tuulettimien voimalla ollaan, kun ei saa läpivetoakaan asuntoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2011 - 16:24

Ka ei ole satanut vielä tänään, mutten ihmettelisi, vaikka kohta ropsauttaisikin täällä Pirkanmaalla. Sade on ihan hyvä juttu, marjoille ja sienille. On ollut aika kuivaa pitkään, nyt saakin jo sataa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2011 - 19:41

täällä on satanut paris päiväs niin paljon , et meitin mäkinentie on kuin perunapeltoa .. ei uskalla ajaa pyörällä sitä alas on niin monen moista ojaa tehnyt tuo sade sinne tielle .. no kuhan ukkokulta tuost huomenis ehtii kaivaa tuon traktorin ja vähän lanalla tasoittaa niin eikö se taas ole entistä ehompi suraavaan sateeseen ...mutta täällä on tullut kyllä täs kuukaudes niinpaljon vettä , ettei aina ole tullut edes koko vuonna .. tuolla pikkasen matkan päässä on koko tien vienyt rankkasade .. onneksi ei meillä tarvitse tietä kokonaan uusia ...nämä sateet joissa oli myöskin rankkoja ukkosia olivat eilen ja erellispäivän .. tänään ollaan kärvistelty auringos.. en kylläkään minä , joka viihdyn vain varjossa ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2011 - 21:57

Ei pisaraakaan moneen päivään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.07.2011 - 22:21

Sää on ollut mitä todennäköisin - ei ole satanut eikä paistanut oikein kunnolla. Mutta eipä ole ukkostanutkaan. Olen seurannut ukkostutkia ja siellä on tainnut myllertää aika tiuhaan tahtiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2011 - 23:12

Ei Kanta-Hämees ole nyt satanut. Ollut taasen tänäänkin oikein kuuma päivä. En marjassakaan jaksanut kauaa olla, kun täytyi uimaan lähteä.
Alkuviikosta tuli vettä että lainehti ja vei meidän metsätieä hiekat mukanaan.Kamalia uria, jopa ojia tuli.Isännällä oli hommia niitä paikkailla, kun ei muut kunnossa sitä pidä.Ei olisi päässyt ajamaan autolla sitä tietä ainakaan.Se oli kovaa ukkos kuuroa.
Syksy kyllä iltasella tuoksuu nenään ihan selvästi.Pimeys lisääntyy ,alkaa näihin aikoihin ja 4 aikoihin aamu valkenee.
Silloin aika viileää ja yön elukat käppäilee pitkissä heinikoissa metsän laitamilla ja pelloilla.
Pöllökin tänään innostui huhuileen samoin suolla kurjet, jotka ihan hiljaa olleet.
Nyt kyllä vaapukka aika kutakuinkin täällä ohitse. Ne keräsi jotka jaksoi kuumuudessa kerätä.Itse sain yllättävän, ruhtinaallisen sadon pakkaseen.
Yö terveiset sinne lahden toiselle puolen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 19:08

Ei lounais-suomessakaan sadellut yhtään.