Minne voisin ottaa yhteyttä,kun mieheni selkäleikkauksat eivät onnistuneet?

Kovat kivut edelleen..nyt tässä lääkehuumassa,ei muista asiota mitä puhutaan.

Avainsanat: minne otan yhteyttä..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2011 - 23:37

Potilasasiamies potilaan oikeuksien asialla
Valviran sivuilla:
www.valvira.fi/ohjaus_ja_val...asasiamies

Säädökset
Laki potilaan asemasta ja oikeuksista
www.finlex.fi/fi/laki/ajanta...2/19920785

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2011 - 22:45

Täällä ainakin yksi taho
Potilasvahingot ja potilasvakuutus

www.potilasvahinkoapu.fi/?gc...3wod40w_YQ

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2011 - 06:09

Siinäpä oli jo edellä ohjeet sinulle. Onpas harmillista. Saas nähdä miten meidän potilas toipuu. Joutui eilen sairaalaan ja ovat leikanneet umpparin eilen illalla myöhään. Täytyy kohta soitella miten hän voi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2011 - 07:58

Potilasasiamiehen kanssa jutella ihan henkilökohtaisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2011 - 08:13

Potilasasiamieshän se on ensimmäinen porras. Toivon vain pitkämielisyyttä Sinulle asian kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2011 - 09:26

Valitettavaa, ettei sekään onnistunut! Tiedän sen taistelun ja olen läpikäynyt sen saman ruotsissa ja se oli yhtä helvettiä! Kyllä oikeuden saanti on kiven sisällä ja mikä huvittavinta näiden viranomaisten käytös on puhtaasti mielivaltaista, jos ei ole asianajaa käytössä ja tieto siitä että oikeuteen meno on edessä, jos ei asiat luista muuten! Minullekin oli kuuluisia dosentteja antanut lausuntoja ja aivan metsään, eikä he olleet edes nähneet minua koskaan, joten olkaa tarkkoja ja miettikää tarkoin mitä teette! Ohjeita on teillä jo edellä olevista linkeistä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2011 - 11:29

Potilasasiamiehen kanssa vaan keskusteluun ja lääkäriin uudestaan, eihän ihmisen tarvitse kipua sietää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2011 - 19:49

toivotan pikaista paranemista .. pitkiä hermoja tuota byrokratiaa vastaan ... omasta kokemuksesta voin sanoa , että siinä taistossa menee ne hermonriekaleetkin ...mutta jaksamisia teille ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.07.2011 - 22:10

Nuo selkäleikkaukset ovat todella vähän hankalia. Aina niillä ei saada toivottua lopputulosta. Mutta jos tuntuu siltä että on tapahtunut virhe toimenpiteessä, niin potilasasiamies taitaa olla oikea henkilö ottamaan valitus vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2011 - 23:23

Voi ei. Ikävintä mitä tulee eteen. Mutta toivon sydämestäni että kivut hellittäisivät. Minä pidin ihmeenä ,että loukkaa Jouluna ja kesällä leikataan kuumimpaan aikaan.Kun paraneminen muutoinkin huonompaa. Eikä selän kannalta odotus parasta mahdollista, jos loukannut.
Kyllä elämä koittelee.Hyviä linkkejä sait ja neuvoja, kun on omakohtaisiakin kokemuksia joillain.
Jaksamista tuossa asiassa ja muutenkin kun läheinen kyseessä.