Huh, huh Jussi Parviainen 36 vuotta nuoremmasta kihlatustaan: Hän on loppuelämäni rakkaus.

www.mtv3.fi/viihde/uutiset/e...ni-rakkaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.07.2011 - 19:13

JOS tuo miehen puoli olisi (oikeastaan) ihan kuka muu tahansa, kuin tuo Parviainen, niin voisin JOTENKIN hieman uskoa rakkauden aitouteen ja laatuun...Mutta mutta....Ei ole miehellä viime vuosina oikein ollut lääkitys kohillaan..Joten veikkaampa, että suhde ei sittenkään ole ihan ikuista laatua.
Ja ihan pikkasen tässä myös mietin,että mitkä mahtaa olla nuoren neitosen vaikuttimet...Jos nyt jonkinasteinen rakkaus, niin ainakin se suuri julkisuus, joka sitten mukanaan tuo kaikenlaista...Mutta toivottavasti olen väärässä : ) Onnea vaan heille!

Kysyjän kommentti

Eipä huomisia häitä taida sittenkään tulla, jos on tämän päivän lööppeihin uskominen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.07.2011 - 18:50

Näinhän sitä aina sanotaan, kun ollaan pois tolaltaan. On kulunut lause paljosta käytöstä.
Kyllä hienoa olisi jos rakkaus kestäisi loppuelämän ja vielä silloinkin Parviainen voisi hyvästä syystä sanoa samat sanat, miten ajattelisi toinen. Täytyhän se ollakin elämän paras rakkaus, sillä kuinka monennen
kerran jo hän avioituu. Ja jos sanoisi päin toisen pläsiä nyt, "Sinä olet elämäni kolmanneksi paras rakkaus",miltä vaikuttaisi, mutta voisi olla lähempänä totuutta.
Aivan ärsyynnyn noiden täysi-ikäisten puheista parhaasta rakkaudesta kun useampi avioliitto on jo takana
Olen tyynen tasainen ja sanon, että katsotaan nyt, onnittelen sitten vasta kun muutama vuosi on mennyt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 19:35

toivotan suuren onnen ja rakkauden jatkuvan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.07.2011 - 20:19

Toivotaan niin, mutta tuolla suurella ikäerolla saattaa olla kyllä sanansa sanottavana jonkin vuoden kuluttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 21:07

Tolle jo nauraa naurismaan aidatkin, julkisuus tyttölasta vetää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 23:03

Huh Huhu näi meillä ja muualla . Olen joskus kuullut.Nyt sillä hormoonit jyllää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 07:53

Toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Ikäero on liian suuri..nuori nainen ei pysy vierellä, kuin sanotaan vaikka korkeintaan parikymmentä vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 08:00

Rakkaus ei katso ikää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 08:43

Voihan tuo Jussille sitä ollakin, kun ikääkin miehellä sen verran paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 29.07.2011 - 13:05

neiti taitaa kyllästyä viimeistään silloin kun pitää ruveta jussille vaippoja vaihtamaan muutaman kymmenen vuoden päästä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2011 - 15:53

Peukut pystyyn!Jotenkin vaan on outo tunne, että metsään saattaa mennä. Onnea heille kuitenkin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 12:41

Vanha suola janottaa. Tuokin väittämä pitänee paikkansa.