Salamoiko? Jyriseekö? Sataako?

Keski-Suomessa tekee näitä kaikkia. Torin ohi ajaessani olin tyytyväinen, etten aikoinaan valinnut torikauppiaan ammattia.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.07.2011 - 13:37

Noita kaikkia ja yhtä aikaa. Heräsin aamuyöstä mahtavaan pamahdukseen ja kipitin irrottamaan töpselit. Mökissä on ukkosenjohdatin, mutta silti. Nyt ulkona on todella hautova helle vaikka mittari näyttää "vain" 24. Aivan kuin kasvihuoneessa. Täytynee ottaa ilmakylpyjä, kosteus tekee hyvää iholle :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.07.2011 - 12:16

Täällä uskomaton HELLE ! Kouvolassa ei ainakaan vielä sada....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 12:19

Samoin meillä pääkaupungissa,paahtavan kuuma,muttei liikaa(vain saunassa on liian kuuma<oma mielipide)ilmeisesti illansuussa salamoi yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 12:20

Vettä tuli hetkessä 17mm ja tie meni mäestä alas. Jyrinät meni samantien jotta pääsi Atlantista ottamaan alas livenä Nasa TV:stä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 14:21

Kaikkia on tullut tänään ja sisätiloissa on pitänyt oleilla. Ulkona on, kuin ulkomailla konsanaan. Kamalan kosteaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 14:53

Ei mitään noista, aurinko paistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 15:22

Tuutikin kanssa ollaan samoilla leveysasteilla, joten samoja ukon askeleita kuuneltu, kun on
rautakengät jalassa kävellyt taivaan kantta pitkin. Lieskat vain lyöneet kipinöitä meille asti.
On sentäs hyvä ukko kun heittää vettä perään, ettei pahempia paloja syty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 16:59

Aamulla heräsin puoli kuusi ja jyrisi jytisi jossain lännen ja etelän välimaastossa. Tunti siitä ,tuli jo lähellä ,vettä puotti 35ml puolentunnin aikan . Kovasti räpsi salamat.Nyt ollaan saunassa, kaupungin mittari näytti asemanseutuvilla 32+ hui. Kohta taasen paukkuu.Tämä tietää kovia ilmoja, uusia ukkosia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 17:01

Hiostavaa, aurinko paistaa ..
yön sateet nousee nyt auringonpaisteessa ylös ja on todella trooppinen ilmasto !!
+ 30.2 .. epävirallista omasta mittarista :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 17:03

Armoton helle, tulin just Seurasaaresta ja lämpömittari näytti tasan +30 astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 17:31

Aurinko paistaa täydeltä terältä ja lämpötila keikkuu +30 asteen molemmin puolin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 18:21

töistä tullessa noin 3-4 aikaa ip, lämpömittari näytti täällä (hesas) 29 astetta, aurinkoa ei näkynyt, oli kuin etelässä harson peitos, patiolla on nyt mukava istuskella (klo 18.20) 26 astetta, ei palele eikä ole liian kuuma, saas nähä miten käy lähteekö ukkostaan, jos niin toivottavasti yöllä, jota kyllä epäilen suuresti :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 18:41

Täällä sataa tuutin täydeltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 20:20

Muutama sadepisara, mutta ei tarpeeksi. Ukkonen, salamat ja sateet on onnistuneesti kiertänyt tämän seudun. Auringonpaistetta Airistolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.07.2011 - 00:27

On onni asua vedenäärellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 22.07.2011 - 09:17

sataa lähes joka päivä, mutta lämmintä on onneksi sen verran ettei tarvitse ihan vielä lähteä etelään ;)