Pitäisikö minun olla huolestunut koska olen 15v ja penikseni on samankokoinen kun 10v. tyttöystäväni haluaisi yhdyntää mutta kun.?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.07.2011 - 22:16

Tiedän, että vastaukseni ei sinua miellytä mutta uskon, että kiität minua myöhemmin jos jätät yhdynnän vielä vähän myöhemmäksi. Voitte hyväillä toisianne ja muutenkin kosketella mutta itse yhdyntä vaatii enemmän kuin vain hetken halun.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.07.2011 - 22:53

Ei auta puhua kun on alaikäiset kyseessä.On nimittäin vielä sakkolihaa.Kasvakaa molemmat rauhassa ja kaveeratkaa muuten vaan.Sitten kun olette valmiita äidiksi ja isäksi .Siitä on seurauksia myös.Ei kummankaan pidä mistään huolestua. Ainakaan tuollaisiata asioista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2011 - 00:03

Vaihda tyttöystävää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2011 - 01:26

Tuossa iässä siitä varsinaisesta yhdynnästä ei paljoa iloa sinulle vielä ole, yleensä pelkkää lisäahdistusta aiheuttavaa sähellystä, joka pahimmillaan voi tuottaa vakaviakin seurauksia.
Kuten 20 v pakkotyötä kasvattajana, pers'aukisena ilman koulutusta, hankalan muijan kanssa.
Koska se "halu" on nyt pelkkää uteliaisuutta, pätemisen, kokeilemisen tai sitomisen tarvetta.
Tiedät varmaan, että on monia muitakin seksi-keinoja, joilla voi hyväillä toisiaan turvallisemmin.
Odota vielä, niin työkalut ja halut ja suhtautuminen kehittyvät "oikeanlaisiksi".
MUtta älä ole huolestunut, kyllä se siitä, sanoi ent. Manukin.

Lähteet:
Vanha pappara

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2011 - 07:16

Unohda se peniskeskeisyys. Se on monen aikuisenkin ongelma. Mitä nopeammin pääset siitä eroon, sen parempi. Ja sinullahan on vielä aikaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2011 - 07:27

Voi pientä, kun ahdistaa. Ole huoletta ja unohda nämä murheet, kyllä se Allahin aarrearkku avautuu
aikanaan, kun mittaakin on tullut mielestäsi lisää ja ikääkin.
Älä pilaa nuoren ystäväsi elämää ja omaasikin.
Nmämurheet ovat pieniä sitten niiden surien rinnalla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2011 - 07:35

Oletpa kylkeen kasvanut????

Lisätty: 20.07.2011 - 10:59

penikseni on samankokoinen kun 10v. tyttöystäväni????

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2011 - 08:28

Älä ole huolissasi. Peniksesi kasvaa kyllä vielä, koska olet noin nuori.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2011 - 11:23

Ehdit vielä, mikä hitsin kiire on?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2011 - 15:03

"kun 10v. tyttöystäväni " ???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2011 - 21:49

Uma Aaltonen, joka aikoinaaan valisti puolen Suomen teinit, antoi hyvän ohjeen: seksiä vasta sitten kun haluttaa enemmän kuin pelottaa. Mieti sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 00:46

Kaikki aikanaan ja ole huolet kuÿllä se sieltäesiin tulee ja klaikki saa voiton ! Rauhallisuusn ennen kaikkea ja hyvä tulee!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.07.2011 - 23:32

Pitää olla huolestunut. Myöhemmin sen tulet huomaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 15:31

Alaikäisten ei kuuluisi olla vielä petipuuhissa, mutta paras vaihtoehto, on, että vaan kaveeraatte.