Kesäteatteri, onko tuttu?

On kysyttykin jo; www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/15599
Tuosta YLEn listasta ei löytynyt tätä:
Eilen kävin Mustion linnan kesäteatterissa "riemurahat" katsomassa.
Satu Silvo on mielestäni näyttelijöiden aatelia?

Lisätty: 10.07.2011 - 11:54

www.partnershouse.fi/mustion...iemurahat/

Avainsanat: mustion kesäteatteri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.07.2011 - 11:48

Tuo esitys olisi varmaankin matkan ja katsomisen arvoinen.. pitääpä harkita!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.07.2011 - 09:20

Eipä ole tuttu minulle ainakaan, mutta samalla laitoin merkille, että ei kesäteatterilistassa ollut
kotipaikkani kesäteatteria, vaikka siellä menee Höyryä, höyryä näytelmä juuri.
Ei tiedä jos ei osu paikkakunnalle tai näe mainosta paikallislehdistä.
Netistä löytyy jos osaa katsoa oikealla nimellä.
satu Silvoa en ole nähnyt näyttelemässä, muutoin kuin rakkaustarinoiden otsikoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2011 - 09:23

En ole käynyt kesäteatterissakaan. mutta aivan varmasti ihania esityksiä ja siellähän kesällä viihtyy,
Satu Silvoa miehet haluaa katsella muutenkin. Kaunista jos pitää ajatella.Komee ihminen, mutta eiköhän kauneuskin ole katoavaista. Kaikki nuorena kaunista ja kauniita. Ainakin raikkaus loistaa.

Lisätty: 10.07.2011 - 09:33

www.youtube.com/watch?v=g18tDJaAZFA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2011 - 12:47

Kotini vieressä olevalla Backaksen ladolla alkaa elokuussa kesäteatteri esitykset, viime kesänä kävin ensimmäisen kerran ja menen kyllä uudestaankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2011 - 16:03

Oman pitäjän esitys tuli jo katsotuksi. Naapuripitäjän, Pielaveden esitys vielä katsomatta. Huomenna ajelen Mikkelin suunnalle ja sillä reissulla ilmeisesti kaksi kesäteatteria. Mahdollisesti tulomatkalla myös Jyväskylän Laajavuoressa tai Martin kievarissa, molemmissa hyvä esitys meneillään.
Tuo Mustion linna kiinnostaisi muutenkin, mutta matka on nyt liian pitkä, kun ei ole lomaakaan ennen kuin syssymmällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2011 - 13:18

Mustion linnassa käytiin viikko sitten,mutta ei kesäteatterissa. Silvoa en ole nähnyt koskaan näyttämöllä, ei kaupunginteatterissa eikä kesävirityksissä. Esiintyy enemmänkin muilla rintamilla... toki oli kiinnitettynä Kaupunginteatteriin aikoinaan.
Koko Suomen eri kesäteattereiden esityksiä ei varmaan näe netistä, lista olisi melkoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2011 - 15:07

Minulle ovat tuttuja vain Keski-Suomen kesäteatterit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2011 - 22:42

Mustiolla kävin ja "linnan" katsoin. Kesäteatterista en ole tiennyt mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 12:50

Itse oli mukana tänä kesänä kesäteatterissa ja oli mahtavaa! :)