Koska olet viimeksi ollut YÖUINNILLA?Min olin just Mustikkamaalla.Aivan upea yö,jolloin ei malttais nukkua lainkaan...

Vesi oli ollut päivällä +21 ja tämä on meressä.Ihana yö,fillari kulkee joka paikkaan ja leppoisa pikku tuuli,tyyni meri...ay ihanaa!!!

Avainsanat: yöuinnilla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.07.2011 - 07:21

Pihallamme on uima-allas ja siinä joskus yöllä pulahtelen tai aamulla 4-5 aikaan ja alasti, ei ole naapureita näkemässä. On parempi nukkua kun kroppa on viileämpi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.07.2011 - 01:55

Nyt lähden yöunille..Aamusta meininki lähteä mansikka maalle..mistä osan pakastan..ja syön poimiessa ..niin paljon mitä vatsa ottaa vatsaan..
Toivon mukaan saan nauttia näin..että ei tule mitään ikäviä soittoja sairaalasta miehestäni..Toivotaan hänen parasta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 06:56

siitäpä aikaa on vierähtänyt kun viimeksi olen yöuinnilla ollut, muistaakseni Porvoossa taannoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 07:42

Kauan on aikaa edellisestä yöuinnista. Joskus lavatanssien jälkeen kotimatkalla saatoimme poiketa uimaan. Nyt tahtoo niin nukuttaa öisin ettei voi oikein mitään muuta mukavaa harrastaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 09:14

Kun oikein kaivelen muistikirjaani, johon jotain pistän aina muistiin, niin vuonna 1964 olin Snappertunassa
yötä ja saunottiin yöllä ja uskalsin uimaan. Siitä on jo niin kauan.
Mutta muistan oli elokuu ja hailakka kuutamo, joten luulisi että oli oikein romanttista, mutta ei näistä
hetkistä romantiikkaa ole jäänyt jäljelle, mutta semmoinen kokemus minulla on.
On hyvä tuo muistikirja, en kaikkea laita siihen, ei tule jokapäivä kirjoitettua, mutta joskus aina jotain.
Se on vanha 1958 aloitettu. Tämä asian vierestä, mutta olen taas puhepäällä ja kun ei ole kaveria, niin
täytyy teille höpöttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 10:25

Yö uimisesta on aikaa jokunen vuosi,silloin olimme ystävättäreni mökillä ja puljasimme saimaassa useasti,oli se vain ihannaa.Nuorena naisena harrastettiin yö uintia useinkin,mutta liekkö olen tullut vanhaksi,kun yöllä vain nukutaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 11:11

Vau yöuinti niitä ihanampia hetkiä. Ei muuta voi sanoa kun vesikin lämmintä. Sitten kun on tyyntä ja kuikka kuikuttaa omaa reviiriään. Vau mikä elämys.Parhaimpia onnen hetkiä. Kaikki jotka kynnelle kykenee, kokeiluun vaan.Hetki tässä ja nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 14:18

Se kuului noerena tanssien jälkeen, eli lavalla ensin hikoiltiin ja sitte järveen nauttimaan ja siellä vielä grllattiin ja se oli koko yön keikka silloin, hauskaa! Nyt ei ole tullut käytyä , on vain ollut niin laiska ,ettei ole saanut itsestään irti öisiä retkiä. Pitää ensi talvena kanarialla kokeilla tätä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 14:20

Joskus nuorena tuli harrastettua yöuintia, viime vuosina ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 17:51

Täällä viikolla, kun oli niin kuuma oli pakko käydä vilvottelemassa että sai nukuttua.
Mutta ei tällä reissulla kyllä mitään nuoruuden romantiikkaa ollut mukana :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 20:19

Kesäisin kerran elokuussa kuutamouinnilla on käyty ja saunottu läpi yön.
Tuo toimenpide tapahtuu vielä tänäkin kesänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.07.2011 - 21:58

Oi siitä on valovuosia. Mutta vieläkin muistan miten ihanan romanttinen hetki se oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 22:44

Viime kesänä mökillä. Elokuun kuutamoissa on tosi tunnelmallista uida pitkin kuunsiltaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2011 - 15:52

Viime viikonloppuna uimme puolen yön aikaan. Lämmintä vettä ja lämmin sää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2011 - 07:41

Voi siitä on aikaa, joskus nuoruudessa. Oli varmasti antoisa kokemus. Voisin itekin harkita lähtöä.