Varmaan joku teistä muistaa,kun kyselinin vanhan makuuhuoneen kalustosta mikä pitäisi kunnostaa? Eilen sain kaluston kunnostettuna

Todella ihana...Vaikka oli vaikea päivä mieheni kannalta..kun oli niin mieheni huonossa kunossa.

Avainsanat: vaha makuuhuoneen kalusto.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.07.2011 - 09:16

Kiva, kyllä muistan kun kyselit kunnostamisesta ja nyt on työ tehty. Hienoa.

Kysyjän kommentti

Kiitos..Olen erittäin tyytyväinen kalustoon.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.07.2011 - 06:57

Olipa kiva että sait kaluston kotin, piristää mieltä kummasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 07:24

Hyvä että on mieleisesi, kunnostaminen maksaa aika paljon nykyään kun tekijöitä on vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 07:43

Hyvä juttu. Vanha on kaunista, kalusteissakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 08:13

Joo minäkin tein 1957 vanhemmilleni sängyn. Isäni piti sitä hyvänä kuolemaansa (90v) saakka. Tosin taisi muutaman kerran patjan uusia. Empä muista mihin joutui perinnön jaossa.

Lisätty: 09.07.2011 - 08:50

Tulihan nuo kaikki kalut tehtyä moneen taloon puuseppänä ollessa. Suksista lähtien?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 10:19

hieno juttu että olet tyytyväinen kalustoon.
toivottavasti kaikki menee hyvin miehelläsi, ja pääsee kotiin sitä kalustoa ja Sinua ihastelemaan.

olisi kiva jos laittaisit kuvan siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 10:31

Hyvä juttu,että kalusteet on kotona,mutta nyt minua askarruttaa mikä miehellesi tuli,kun kerroit,että leikkaus meni hyvin.Kaikkea voi tapahtua meille ihmis poloille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 14:18

Hieno homma, että kalustejuttu on nyt kunnossa. Nyt ei muuta kuin miestäsi hoitamaan ja pikaista tervehtymistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 20:17

Minä olen sitä ajatellut miten tuon suussani olevan kaluston saisi entisöityä. Taitaa olla turha toive.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.07.2011 - 21:56

Hieno asia kalusteiden kohdalla. Ikävä asia miehesi selkäjuttu. Taisi jäädä siitä talvisesta kaatumisesta tuo vamma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2011 - 18:27

Oletpa todella kätevä ja ahkera, kun itse kaluston kunnostit. Varmaan se osaltaan välillä auttoi ajattelemaan muutakin kuin ikäviä asioita. Paranemisia miehellesi!