Ostaisitko kelluvan mökin?

Kovin moni ei ole innostunut. Onkohan syynä alueelta löydetyt ympäristömyrkyt ?
www.mtv3.fi/jokakoti/minisai...usasuminen

Avainsanat: kelluva mökki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.07.2011 - 22:04

No voi olla minulla parempi, että on kova maa mökin alla. Jos sattuu jo muuten keinuttamaan, niin en
sitä keinotekoisesti halua lisätä. Olisihan se mukava kun maisemat vilahtaisi vinhaan, mutta jos trombi
tulisi ja viskaisi keskelle korpea.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.07.2011 - 21:56

Muutama vuosi tuli kelluttua Saaristomerellä, tosin purjeveneellä. Nyt on niin mukavaa, kun on kiinteä maa jalkojen alla eikä maisema vaihdu. Purkkariaikoina ei voinut edes kuvitella mökkielämää, jonka oletin olevan tylsää. Niin se vain maailma muuttuu eskoseni...

Ehkäpä tuollainen kelluva mökki olisi ihan ok, riippuu kyllä paljon sijainnista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 23:01

Joskus olen ajatellut että mille tuntuisi olla mökissä vdenpäällä.Saunojakin olen katsellut. Kauniilla ilmalla ja tyynellä ihan kivaa mutta kun tulee ukkonen tai tsunami .Mites suu menee.Paree pysyä maankamaralla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 23:45

Ei taida oikein napata ja hintakin aika hulppea: Myyntihinta: 895.000 €

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 07:42

Aikaisemmin olisin hyvinkin voinut haluta sellaisen,mutta nyt vikaa tasapaino elimessä ja tasanen lattiakin välillä keinuu,että enää minulle ei mitään kelluvaa eikä keinuvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 07.07.2011 - 08:03

Kaikkea pitää koittaa ainakin kerran, miksei siis asumista kelluvassa talossakin. Toistaiseksi tyydyn maalaismaisemiin ja perinteiseen omakotitaloon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 11:06

En, sillä tekisin sen itse jos haluaisin sellaisen. (rkm)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 12:03

Kyllä kesäpaikka tukevasti maalla on minulle parempi vaihtoehto.Isä alusta loppuun rakensi ja se on siksikin erityisen rakas.Järvelle sitten veneellä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 12:59

En halua sen kummemmin kelluvaa kuin hyllyvääkään eli maata tukevasti alla, se on parasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 17:24

Samat kelluvat mökit siellä Reposaaressa vieläkin myynnissä ?
Se lähiympäristö ei ainakaan vielä ole kovin kehuttava.
www.napsu.fi/matkailu/matkak...-Reposaari
Mainostavat yhä tällaisesta tulevaisuuden näkymästä - silti
"Kaava sallii kaikkiaan kuusi kelluvaa taloa" ?
www.napsu.fi/matkailu/matkak...-Reposaari

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 17:44

En haaveile kelluvasta mökistä, en ole mökki-ihmisiä :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 19:13

En haaveile kelluvasta mökistä, tulisin vaan merisairaaksi sellaisessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2011 - 21:34

Kyllä kelluvan mökin sijasta ostaisin kelluvan veneen samoilla sisustusominaisuuksilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.07.2011 - 23:56

Ostaisin, Saimaa olisi reilun kokoinen tontti ja mikä parasta - ei tarvitse hoitaa puutarhaa. Jos terassin kukkia pitää kastella, niin sehän kävisi tosi kätevästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2011 - 19:04

En

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2011 - 19:45

Minusta ei sovi suomen talven olosuhteisiin. En ostaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 20:52

En haaveile kelluvista mökeistä. Minulle riittää muutama laiva matka kesäisin. Katsotaan sitten jos markkinoille tulee huojuvia taloja.