Mitä teet tänään?

Minä nyt tässä nautiskelen ihanasta ilmasta ja päivemmällä pistäynnyn naapuriin ,kun minut eilen kutsuttiin mansikkakakku kahveille.

Avainsanat: kahvit naapurissa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.07.2011 - 08:16

Minä tässä valmistaudun taas lääkärille menoa, on myös päivemmällä tutkimusaika minulla, toisen kerran tällä viikolla lääkäri ja 8 lääkärien tapaamista on vielä kesän aikana, on nippu papereita Tyksistä tullut nyt 3 viikon aikana, no tutkikoot nyt minua kunnolla. Pikkuihminen on täällä ja pappa touhuilee hänen kanssaan, käyvät kaupassa jäätelöä ja mehua lisää hakemassa ja iltapäivällä varmaan uidaan altaassa, pilvinen on taivas kylläkin, mutta ei sentään pakkasta ole, heh.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.07.2011 - 08:23

Huomenia kaikille. Nukuin aika pitkään, mutta lienee ollut univelkaakin. Iltavuoroon menen töihin tänäänkin. Tässä aamupäivän puuhastelen ihan kotitöitä ja ajan pienen pyörälenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 09:39

Aloitin eilen seinien maalausurakan ja se jatkuu tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 09:50

Yhtä sun toista, menen mm. maksamaan aamulla varaamani lomamatkan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 10:20

Otin lomapäiviä nyt loppuviikon.,kun mieheni kotiutettiin eilen sairaalasta selkäleikkauksesta...niin nyt on kotona avustettava potipilas..Apteekista pitää käydä hakemassa miehelleni lääkkeet. Kasvimaa pitää kitkeä ja laittaa tillit pakkaseen..ja uusi satsi itämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 10:47

Ei mitään erikoisempaa,omia koti hommia pihalla ja sisällä. Täytyy mansikoita keräillä ja syödä niitä.
Olen mustikoita popsinut tuosta suuhuni kun käyn postilaatikolla. Ihan ovat hyviä ja kypsiä. Suu on sininen. Pikkumansikoitakin paljon joka puolella.Pakastin äidin koiralle ruokapuuroa pakkaseen. On pitkä prosessi sen valmistuksessa,sellainen yrjölän puuro.Täytyy mennä viemään ja viedä samalla mansikkalaatikko.Iltasella seurakunnan saunailtaan tuonne järvelle. Saa oiken liottaa siellä tulee taasen unikin kunnolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 11:28

Töissä vaan. Loman alkuun vielä viikkoja. Iltasella rullaluistelemaan jos sää ja kroppa sallii..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 13:00

Vieraita kaffitettu, muutama matto sai painepesurilla kyytiä mäntysuovan kylkiäiseksi ja nyt päivän postialukemassa. Kirja käteen ja pihalle keinuun lukemaan.
Illalla saunaan ja voisi vaikka pulahtaa uimaan.
Ihana lomapäivä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 13:37

Aamupäivän autoin parhaan kykyni mukaan talomme rakennuksella, sen jälkeen pesaisin ikkunoita ja siivosin. Pian lähden pyräilemään ja nauttimaan lämpimästä kesäpäivästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 13:40

Nautiskelen puolipilvisestä päivästä, huomenna lupaa jo 24.
Tässä sellaista pientä kassehtimista sisällä, ei ne minun hommat niin
kovin suuret ole. Lähden vielä ulos käymään, niin siinä se päivän suvi vierähtää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 21:42

Palattiin iltapäivällä Jyväskylästä, kävin tervehtimässä pikaisesti ystävääni ja maksamassa pakastimen, jonka pitäisi tulla huomenna aamupäivällä, siinäpä sitä yhdelle päivälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.07.2011 - 23:28

Kävin sairaalassa tutkimuksissa ja sen jälkeen hieman lohtuostoksilla.