Viidentoista arvomitalin mies, Mikä Myllylä on kuollut?

Aivan järkyttävä uutinen minulle. Kunnioitin hänen hiihtouraansa alusta loppuun aikanaa.
Osanotto ja voimia perheelle.

Lisätty: 05.07.2011 - 17:47

TV 1.ssä on 18.20 Päivän kasvo Mika Myllylä.

Avainsanat: pieni mies on poissa suuri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.07.2011 - 13:29

Todella sinnikäs, ahkera ja lahjakas urheilija. Harmi, että Lahden dopingkäry mustamaalasi hänet loppuiäkseen. Ja varsinkin viime vuodet ovat olleet varmasti raskaita niin hänelle kuin läheisilleenkin, kun jatkuvasti on tapahtunut jotain ikävää joista lehdet ovat revitelleet isoja otsikoita.
Lepää rauhassa Mika.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajile.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.07.2011 - 17:49

Niin kunnioitan minäkin ja rauha olkoon hänen sielullaan.Kyllä tämä uutinen järkytti minuakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2011 - 18:51

Voimia ja jaksamista omaisille.
Raskas on maanpäällä ristiä kantaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2011 - 20:21

R.I.P. Sääliksi käy hänen pieniä lapsiaan :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 07:21

Surullista! Voimia omaisille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 08:31

Joskus voimat loppuvat. Osanottoni hänen omaisten ja läheisten suruun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 11:39

Minulle hän on suuri hiihtäjä aina. Muuhun on yhteiskunta ja järjestelmä syyllinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 11:45

Julkisen sanan ja suomalaisen urheiluväen uhrina hän joutui olemaan pitkän aikaa.

Pitäisi vain muistaa, että lyödyn lyöminen ei ole sopivaa käyttäytymistä.

Todellinen suomalaisen hiihdon lippulaiva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 21:50

Mika Myllylä olisi pärjännyt ilman mömmöjäkin, joten jos välttämättä syyllisiä haetaan, niin katseet käännettäköön mätään urheilujärjestelmään, joka vaatii aina vain parempia tuloksia ja on "voimaton" dopingin edessä.

Minulla hiihtourheilun seuraaminen loppu Lahden mömmökisoihin. En vaan yksinkertaisesti jaksa seurata huumattuja heppuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.07.2011 - 23:24

Aina tuollaiset uutiset järkyttävät ja jälkeen aina spekuloidaan. Hänellä on nyt hyvä olla, voimia hänen omaisilleen ja ystävilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2011 - 20:40

Osanottoni omaisille.