Uhkaako ketään kesäleskeys?

Vai onko kenties toivottua aikaa?

Avainsanat: kesäleskeys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.07.2011 - 21:27

Miten sen nyt ottaa...mies käy iltaisin suunnilleen saunassa ja nukkuu lopun aikaa, minä olen sitten vapaa tulemaan ja menemään...vaikka kauemmaksikin. Meillä on ollut tällaista aina kesäisin, no, ehkä siihenkin tottuu...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.07.2011 - 21:59

Ei ole leskeydestä mitään tietoa. Jos jumala ei toisin määrää. Toivottavasti antaa elää ja nauttia vielä kauan.Kaksin aina kaunihimpi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 22:31

Voisi olla hauskaa ja mielenkiintoista...ei ole kokemusta, mutta ainahan ihminen voi haaveilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2011 - 22:45

Ei,mutta sen leffan vois katsella pitkästä aikaa,Marilyn on siinä aika ihana!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 01:00

Ei onneksi uhkaa :) Mukavaahan tämä on, kun tuo komeempi puolisko tuossa vieressä pyörii...
Tai no.Lähden kyllä itse Pietariin loppukesästä ja ihan kaksin ystävättäreni kanssa, että sen verran erossa....Mutta vajaa viikko menee nopeasti ja onhan Pietarissa näkemistä :) Ei ehdi kaivata miehen lotjaketta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 07:59

Mitenkäs sen sanoisi, olen kyllä valmiina sormi liipasimella, jospa saisin kesälesken itselleni iloksi,
vain murhettako se toiSI.
Voi onhan näitä kesiä jo 18 yksin vietetty, että kyllä sitä nyt pitäs alkaa jo kesälesken elämää
kokeilemaan, mutta pitäs ensin saada se talvikissa, joka sitten mouruaisi kesäksi muualle.
Eipä kait se nyt niin erikoisempaa olisi, se on mistä kulmasta sitä hommaa katsoo.
Nauttikaa vain kaikki kesälesket niin naiset kuin uroksetkin kesäleskeydestä sovituissa
rajoissa, onhan sitten jotain salaisuutta yksinkin mielessä, ettei kaikki ole jaettua.
Eikös se pieni vipinä flirtti vähän piristäisi niitä tuttuja kaavoja, tunnustetaan vain pois.
Aikoinaan olin paljon kesä- ja talvileskenäkin nuorena, mutta ei siitä mitään pahaa ole jäänyt
hampaankoloon. aika aikaa kutakin.Kaikille kesäleskille ja muillekin leskille huimaa seikkailujen kesää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 13:29

Ei ole koskaan ollut saati tule ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 15:50

Tavallaan kesäleski kaiken aikaa, eli just lähtivät lapset isänsä kans viikox reissuun ja minä sinkkutyttö kaiken aikaa jäin eläintarhan kera viikoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2011 - 20:41

Leskeys loppuu viideksi viikoksi. Maltan tuskin odottaa yhteistä loma-aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2011 - 09:38

Ei uhkaa kesäleskeys. Elokuun alussa on mies viikon kesäleskenä, kun minä käyn parin teinin kanssa vähän reissussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2011 - 09:04

Ei, päinvastoin, itse olen reissussa elokuun alussa viikon ja mies on töissä silloin. En nyt miksikään leskeydeksi sitä sanoisi, meillä tehdään noin joka vuosi kun ei ne lomat mene juuri koskaan koko aikaa siten että oltaisiin lomalla samanaikaisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2011 - 06:56

Ei suuremmin, puol viikkoo olen taas leskenä. Mutta minä olen vähän väliä. Ei onneksi koko kesää tarvitse olla.