Mitä puutarhan / pihan / parvekkeen työkaluja olet hankkinut ?

Ruohonleikkuri olisi ostoslistallani ja puutarha kalusteetkin kaipaisivat päivitystä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.06.2011 - 13:56

Ostttiin mökille puiset puutarhakalusteet jotka öljysin viime viikonloppuna. Multaa on haettu 20 säkkiä pikkuhiljaa. Betonijauhoa on hankittu pienten esineiden askarteluun. Uudet terät leikkuriin sekä siimaa siimaleikkureihin. Öljyjä ja polttoaineita myös sekä ruohonsiementä. No eihän ne kaikki oikeastaan työkaluja ole, mutta hankittu kuitenkin on.

Kysyjän kommentti

No olipahan siinä hankintoja kerrakseen :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

-m-
Vastattu: 21.06.2011 - 07:21

Ostin pari vuotta sitten ajoleikkurin itsevetävän keräävän leikkurin tilalle. Pihan hoito helpottui huomattavasti eikä nurmen siistimiseen mene enää kuin pari tuntia. Ihan joka paikkaan ei ajokone kuitenkaan mahdu joten loppusilaukseen tarvitaan vielä sitä toista konetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 07:56

Parveella on tukeva harja, lisäksi imuria käytän siellä.
En muuta tarvi, muovikukat ovat hyvin hoidettavia ja kauniita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 08:27

Parvekkeele uusi parvekekukkalaatikko kannattimineen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 09:22

Ei olla nyt ostettu mitään koneita,Haravaa käytän tarvittaessa,Ruohooleikataan,kerää tai heittää.Kuokitaan ja kitketää. KYlvetään ja nostetaan.Marjanpoimurikin syksyä varten on ja sieniveitsi sutilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 09:28

Joo kyllä kaikki on ollut valmiina jo kauan. Paitsi kesäkukat ostamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 10:07

Niihin työkaluihin en koske, enkä liioin hanki. Päällekatsojan osa sopii minulle parhaiten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 11:19

Ei ole tarvinnut hankkia mitään, parvekkeen imuroin tarvittessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 15:18

Ihan entisillä mennään. Mitä nyt omista lehtikuusista penkki rakenneltiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 17:34

Kukkamultaa, vaihdoin uudet mullat parvekeruukkuihin, ja kesäkalusteille pintakäsittelyä varten jonkinsortin öljypurkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.06.2011 - 23:46

Kaikki härvelit löytyy. Talikko on erittäin hyvä maankäännössä. Tänään nostelin tulevaa patiota varten nurmikkoa sillä irti ja kevyesti lähti. Viikatekin löytyy, sille ei ole ollut nyt tänä kesänä toistaiseksi käyttöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2011 - 12:07

Omasta varastosta lötyy kahdet oksasakset, istutuslapio,pieni hara, lehtiharava ja voikukkarauta. Rivitaloyhtiön varastosta saan käyttää ruohonleikkuria ja trimmeriä.